Utrecht 11-07-2008

moontan

VWC lid
Waar: Utrecht
provincie : Utrecht
wie : Katan Vuurwerk
kailiber : Niet bekend (vermoedelijk consumenten vuurwerk)
tijdstip : 22.30 uur

Locatie en openingstijden
Het Maliebaanfestival (Piekenkermis) wordt gehouden op de Maliebaan in Utrecht, een schitterende lokatie vlakbij het centrum en het Spoorwegmuseum. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
Vanaf Centraal station met de bus Lijn 3 richting Fockema Andraealaan.
Parkeer gelegenheid op de ventwegen.

webinfo:
http://www.maliebaanfestival.nl/programma.html

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit erg te twijfelen om te komen. Dat zal ook afhangen van het weer, wat niet echt lekker is.

Paul

Volgens buienradar wordt het prachtig weer vanavond en ik zal er dan ook zijn. Ik kom fietsend (~40 minuten).

Paul

Was een erg leuk showtje :) Eerst waren we wat sceptisch (ze begonnen 10 minuten voor de start pas met uitladen), maar het was echt mooi en duurde langer dan we van tevoren hadden gedacht. Uiteindelijk nog even naar de schietplek gegaan en de mooie cakes bekeken.

Daarna met vier man (waaronder ik en moontan) naar het station gelopen.

Paul

Show was echt uitstekend heb zelfs nog kennis gemaakt met wat andere freaks zoals moontan hem zie ik morgen weer bij de show in amersfoort:) Filmpje ga ik zo snel mogelijk posten en de foto's trouwens ook.

Show was echt uitstekend heb zelfs nog kennis gemaakt met wat andere freaks zoals moontan hem zie ik morgen weer bij de show in amersfoort:) Filmpje ga ik zo snel mogelijk posten en de foto's trouwens ook.

Heb je staan fotograferen en filmen tegelijk? :p

Zo te horen was het wel een leuk showtje, ben benieuwd naar een filmpje :D

En Pauls dat gebeurd wel vaker bij Katan dat ze vlak voor de show nog moeten bouwen haha.

Zo net terug van de show uit Utrecht.
En ik ben blij dat ik gegaan ben.
Al fronste ik wel mijn wenkbrauwen toen ik een kwartier voor aanvang nog geen vuurwerk op de schietplek zag staan.
Maar 4 man sterk van Katan zorgde ervoor dat om 22.30 uur het vuurwerk kon beginnen. 100% consumentenvuurwerk maar erg mooi vuurwerk.
Ik schat voor 80% hun eigen merk Profivuurwerk aangevuld met cakes van Star LIDU en Dynamic.
De lucht was gedurende 10 minuten constant gevuld, er zat een lekker tempo in de show, en een leuke afwisseling van de cake,s.

Profivuurwerk is een merk om in de gaten te houden. Ik vind het topspul, elke cake heeft een harde burst, mooie kleuren en variatie in de effecten.
General, Break Out,Crazy Bull,Blue Blitz,Sky Symphony. Toppers.
Maar ook de Pyromania van B&W is een absolute topcake.

Nog leuk kennisgemaakt met Paul,Koen en Snooky.

Leuke waardevolle avond gehad

:bye:

Laatst bewerkt:
Mooi dat het zo leuk was, fijn om te lezen dat ook de kleine dingen het waard zijn om te bekijken. Doet mij denken aan de show voor Taco's 50e verjaardag. Gewoon consumentenvuurwerk, maar wat een top avond was dat. Door zulke dingen kan je gewoon genieten van iets relatief kleins en besef je dat je niet per se naar het buitenland hoeft om te genieten van je hobby.

Fred, bedankt voor je aanstekelijke positieve post. Ik waardeer de hobby steeds meer nu er een bepaalde druk is weggevallen voor mij. Jullie van VWC helpen mij heel erg daarbij, waarvoor hulde.
:bye:

Toch weer zeer positieve reacties, goed werk. :D Altijd leuk om medefreaks te ontmoeten, was er ook iemand met een camera bij toevallig? :rolleyes:

En hier is die dan het filmpje:D [GVIDEO]http://video.google.nl/videoplay?docid=-4984736845484734515&q=malibaan&ei=Lo54SIriDYPijALnnIHGCw[/GVIDEO]
Niet echt hele goede kwaliteit maar ja het valt te zien.

Back
Bovenaan