UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat niet om links of rechts. Pvda wil dat de VVD gaat samenwerken met Groenlinks of SP. Een massa creëren om naar links te pushen. Dat staat ook in de nieuwsstukken. Het zegt nu nog niet heel veel, we willen iets maar gaat dat ook gebeuren.

En inderdaad er is nog ja21 om stemmen te overwegen en ook code oranje is er nog.

Sowieso laat ik mijn stem niet afhangen van vuurwerk. Maar als ik voor vuurwerk moet stemmen zou ik ja21 stemmen of code oranje maar VVD kan ook gewoon hoor.

Maar goed ben ook pro vuurwerk. Hangt een beetje af neig naar ja21.

Heb je JA21 al overwogen? Heel goed alternatief voor de VVD en zonder foute types zoals bij FVD.
Ja 21 is gewoon een zoveelste afsplitsing/samenraapsel van weglopers uit een ander kamp.

Dus zodra er een scheet dwars zit, splitsen ze weer af, etc.

En zo gaat het iedere keer.
LPF, PVV, FvD, etc.

En zo'n nieuwe club haalt niet ineens een zetel of 30 dat je ook echt iets te vertellen hebt.

Heb je JA21 al overwogen? Heel goed alternatief voor de VVD en zonder foute types zoals bij FVD.
Ja21 heeft ook wel wat dingen in het programma staan waar ik me absoluut niet in kan vinden. Plus, zij zijn zo kort van te voren gevormd, dat ik bijna niet kan geloven dat ze veel zetels halen.

Ik heb besloten het hing af en was geneigd op ja21. Maar toch besloten bij het CDA te blijven. Zit al 16 jaar bij het CDA stap er niet vanaf na een avond puzzelen.

Ik sluit me aan op sommige reacties veel splinterpartijtjes halen niet eens een zetel. En zonde is dat dan omdat het dan een verloren stem is.

Ik heb besloten het hing af en was geneigd op ja21. Maar toch besloten bij het CDA te blijven. Zit al 16 jaar bij het CDA stap er niet vanaf na een avond puzzelen.

Ik sluit me aan op sommige reacties veel splinterpartijtjes halen niet eens een zetel. En zonde is dat dan omdat het dan een verloren stem is.

Dus, omdat je er al zo lang op stemt blijf je er maar op stemmen? Dat doen de oudjes ook, die zijn niet anders gewend om altijd op dezelfde partij te stemmen ook al zijn die partijen 180 graden gedraaid en de oudere al niet meer weten waar die partijen voor staan. Ik zou dan toch echt overwegen om op Ja21 te stemmen i.p.v CDA.

Dus, omdat je er al zo lang op stemt blijf je er maar op stemmen? Dat doen de oudjes ook, die zijn niet anders gewend om altijd op dezelfde partij te stemmen ook al zijn die partijen 180 graden gedraaid en de oudere al niet meer weten waar die partijen voor staan. Ik zou dan toch echt overwegen om op Ja21 te stemmen i.p.v CDA.

Heb JA21 overwogen was er ook naar geneigd. Maar opeens bedacht me iets. Namelijk een splinterpartij van FvD. En daarbij realiseerde ik mij wil ik me associëren met een splinterpartij van FvD antwoord is nee dus gewoon CDA. Echter heb ik code oranje in me achterhoofd maar veel partijen halen niet 1 of 1 zetel de rest is geen optie omdat veel zetels wel bij de grotere partijen blijven. Kijk ook naar de peilingen en ze raken nauwelijks zetels kwijt. Mijn gedachte is dan ook wat heeft stemmen voor zin op partijen als de VVD, CDA, D66 nog een meerderheid hebben. Dit is mijn gedachtegang op het moment op basis van de peilingen.

O je bent gepikeerd. Nou dan wens ik je sterkte op internet.

Vind je het heel gek na jouw reactie? Ik zag ook nog eens dat jij nu deel uitmaakt van de HVLV 'denktank'. Geen seconde dat ik er aan moet denken me te moeten verenigen met een type zoals jij. Het HVLV mag zijn selectieprocedure wel eens kritisch gaan evalueren. Verontwaardigd ben ik, dat een blaaskaak en ondoordacht type zoals jij daar onderdeel van uit kan maken.

Vind je het heel gek na jouw reactie? Ik zag ook nog eens dat jij nu deel uitmaakt van de HVLV 'denktank'. Geen seconde dat ik er aan moet denken me te moeten verenigen met een type zoals jij. Het HVLV mag zijn selectieprocedure wel eens kritisch gaan evalueren. Verontwaardigd ben ik, dat een blaaskaak en ondoordacht type zoals jij daar onderdeel van uit kan maken.

TCDD is inderdaad een gewaardeerd lid van onze DenkTank en dat kan iedereen worden die zich met ons in wil zetten voor het behoud van vuurwerk.

Voordat dingen een eigen leven gaan leiden is het wellicht handig eerst te checken wat de DenkTank inhoud voordat je zo'n reactie plaatst.

Als HVLV verenigen we graag alle type vuurwerkliefhebbers. De een wat kritischer en wat meer uitgesproken dan de ander. Zolang iedereen netjes blijft moeten en kunnen we prima samenwerken.

We zien je aanmelding graag tegemoet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan