hout86
VWC lid
Tsja, redden wat er te redden valt. Ik heb laatst een overlijden gehad. Een vrouw van 96, na val een gebroken heup. Geen instuur beleid en twee dagen later overleden omdat mw op hoge leeftijd was en niet helemaal meer kerngezond. Komt de schouwarts en mw is overleden aan Corona,.. túúrlijk,.
Dat is wat ik onder andere bedoel met halve waarheden. Er zijn zoveel zaken met normale wetenschap te ontkrachten. Desondanks staart men zich blind op een vaccin en probeert men middels chantage zorgmedewerkers te infecteren met een vaccin waar nu al melding wordt gemaakt dat het verlamming in het gezicht veroorzaakt. Natuurlijk niet veroorzaakt door het recente C vaccin dat men pas heeft ingespoten gekregen,..
Halve waarheden en de weg van het geld; niet van gezondheid.
Ik werk in de zorg, maar ik ga geen vaccin nemen, en veel van mijn collega's niet. Reden, te veel onduidelijk over de na sleep, wat zijn bijwerkingen, vaccin duurt normaal 2 tot 10 jaar voordat een goed werkend middel is.
Ik zeg en vindt nog steeds het beste vaccin is je eigen weerstand / immuunsysteem.
Nu weer over vuurwerk, we gaan knallend het nieuwe jaar in, avondklok of niet stook wel vanuit de tuin, lont alles aan elkaar en klaar.