UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
En toch hoorde ik ook dat die mensen die laten beinvloeden door de media.

Precies, dat viel mij ook op ‘volgen de media....’ wtf dat gebruiken ze toch niet echt als bron. Heel bijzonder. Verder was het begin en het einde van dit onderweg het zelfde, lekker doelloos.

En toch hoorde ik ook dat die mensen die laten beinvloeden door de media.

Ja precies dat valt mij ook op, zo'n beetje alle informatie waarnaar zij refereren lezen ze in de krant. Nu worden er altijd grapjes gemaakt over trump dat die alleen fox nieuws zou kijken, maar ik zie hetzelfde gebeuren bij onze politici. Echt bizar joh op deze manier. En groenlinks (volgens mij was het GL) toch nog even een opmerking moeten maken dat ze maar beter het algeheel verbod kunnen doorzetten 'want dan hebben ze dit gedoe niet meer'. De wethouder gaf aan dat het college dit ook zo ziet, ik neem aan dat hij alleen bedoelt het college van Rotterdam. Vervelend gedoe allemaal joh.

Meest domme uitspraak die ik gehoord heb is dat er geen enkele vuurwerkhandelaar in Rotterdam dit jaar al vuurwerk heeft gekocht en dat er hooguit restjes in de bunkers liggen van vorig jaar bij de winkels, want Rotterdam was tenslotte eerder met een verbod dan landelijk.
Owja en in de regio's aangrenzend aan rotterdam ligt ook geen vuurwerk bij de handelaren....

:bonk: :bonk: :bonk:

Ja precies dat valt mij ook op, zo'n beetje alle informatie waarnaar zij refereren lezen ze in de krant. Nu worden er altijd grapjes gemaakt over trump dat die alleen fox nieuws zou kijken, maar ik zie hetzelfde gebeuren bij onze politici. Echt bizar joh op deze manier. En groenlinks (volgens mij was het GL) toch nog even een opmerking moeten maken dat ze maar beter het algeheel verbod kunnen doorzetten 'want dan hebben ze dit gedoe niet meer'. De wethouder gaf aan dat het college dit ook zo ziet, ik neem aan dat hij alleen bedoelt het college van Rotterdam. Vervelend gedoe allemaal joh.

Met name Groenlinks.....mn gebakken ei kwam meteen weer naar boven. Ik heb de stream als het goed is opgeslagen maar ik moet ff kijken of het goed gelukt is dan kan ik hem nog even delen

Wie de vergadering over vuurwerkopslag in Rotterdam terug wilt zien. Afstu:

Samenvatting:
-Er wordt niets opgeslagen in de haven van Rotterdam
-Er is voldoende opslag in Nederland en daarbuiten
-Rotterdamse vuurwerkwinkels hebben geen vuurwerk ingekocht
-Groenlinks pleit voor een algeheel verbod voor de komende jaren om deze problemen niet vaker mee te hoeven maken...

En deze politici lezen weer de media waarna ze op basis van de media weer vragen gaan stellen...
Het stuk er voor heb ik niet opgenomen heb ging over Black Friday. Burgemeester Aboetseerlep vond het allemaal wel prima gaan. En de media heeft zijn uitspraken natuurlijk verkeerd begrepen. En hij is dikke vriendjes met Grapjeshouse. Niet om aan te horen...

En deze politici lezen weer de media waarna ze op basis van de media weer vragen gaan stellen...
Het stuk er voor heb ik niet opgenomen heb ging over Black Friday. Burgemeester Aboetseerlep vond het allemaal wel prima gaan. En de media heeft zijn uitspraken natuurlijk verkeerd begrepen. En hij is dikke vriendjes met Grapjeshouse. Niet om aan te horen...

Ik heb dat eerste stuk ook met verbazing gehoord. Jeugd die ergens naar toe ging veroorzaakte files op de snelwegen, mensen die thuis werken moeten overdag maar gaan shoppen maar omdat het toch te druk was moeten de winkels maar eerder dicht.

Alles net zo krom als het vuurwerkverbod.

Ach de media zoooo rot van binnen,puur bezig om vuurwerk liefhebbers in de rug te steken.radio 538 is vanmorgen al begonnen met een nieuwe vijand cat1 vuurwerk lekker ouwehoeren over het gevaar van cat1 levensgevaarlijk voor kinderen en dieren etc omvalvuurwerk lekker bezig om het laatste stukkie vuurwerk te amputeren. Viezerikken ik luister niet meer naar 538 bah

Helaas hebben we 17 miljoen mensen die denken verstand van zaken te hebben zonder echt kennis van zaken te hebben. Men roeptoetert maar wat om gehoord te worden. Buiten dat is Nederland goed bezig om een verbod land te worden. Er zal altijd wat gevonden worden wat verboden moet worden. Men gunt elkaar gewoon niet veel meer.

Als de interesse in een artikel er al niet is. Roept men maar wat. Ook al denkt men dat ze het gelezen hebben. Zo'n beetje heel Nederland doet dat op deze manier. Kuddedieren zijn het meer niet.

Wat mij na vanmiddag ook opvalt is dat deze links geïndoctrineerd media, welke pagina dan ook. Weken lang een spervuur met slechte linkse anti vuurwerk berichten de wereld in geholpen hebben en na het bericht van gister dat er een rechtzaak aankomende is nog niemand ook maar iets geplaatst heeft. Weet niet of er journalisten bij mochten zijn, maar aangezien het vuurwerk zo hot is op dit moment had ik toch echt wel ergens wat nieuws verwacht. Enigzins stemt me dit ook licht positief. Misschien is het voor ons toch nog redelijk positief? Of is dit weer een truc van de kranten en media

die linkse rakkers komen zichzelf nog wel eens tegen denk ik. ooit komt er een dag dat er iets verboden word wat zij leuk vinden en dan staan wij hier allemaal klaar om ze keihard uit te lachen :yes:

Ik hoop trouwens dat we over een paar weken al kunnen lachen als iedereen lekker staat te stoken en die groenlinksfanaten lopen te huilen dat er niet gehandhaafd word op hun geliefde verbod :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan