Bjarne0406
VWC lid
Even voor mijn duidelijkheid: morgen komt er dus een definitieve uitspraak? Of wordt er weer gerekt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees op Facebook dat dat ook uitgesteld is, maar een echte bron heb ik niet. Dus "DaT HeP oP FaCeBoOk GeStAaN"Even voor mijn duidelijkheid: morgen komt er dus een definitieve uitspraak? Of wordt er weer gerekt?
Namens Groenlinks en de Partij Voor De Dieren, Jesse en Esther.
Is dit echt serieus? Het valt me nu pas op. Echt respect voor de moeite die mensen erin steken maar allemachtig zeg, wat een kleuterniveau. Denk dat je de zaak hier alleen maar slechter van maakt
Bij Beau zat van de week ook onze haagse vuurwerk verkoper. Zal dan toch niet heel onmogelijk zijn als iemand van de belangenorganisatie aanklopt om daar aan tafel te komen? Stel desnoods voor dat er ook iemand bij zit die "voor een vuurwerk verbod is" en laat beide met cijfers aantonen wat juist is. Interpretatie van de cijfers is gewoon het belangrijkste om juist over te brengen en uit te leggen. Zomaar roepen dat er Zooooooooooooo veel mensen met amputatie en oogschade komen en brandwonden zet geen zoden aan de dijk. Dat klinkt of er 10.000 man aanklopt voor hulp omdat ze gewond geraakt zijn in oud-oorlogsgebied zoals Syrië of Irak. Laat mensen aub bij de feiten blijven en de feiten niet opblazen en er "fake news" (citaat Trump) van maken wat uitkomt wanneer het ze zint.Misschien heb je ook contacten bij RTL om in te bellen bij RTL nieuws? Die hebben er wel een artikel over geplaatst
https://www.youtube.com/watch?v=AcPR8CUA43I
Blijven toch doorgaan over de zovele slachtoffers elk jaar.. weet ook niet of deze vrouw in de politiek zit?
Namens Groenlinks en de Partij Voor De Dieren, Jesse en Esther.
Is dit echt serieus? Het valt me nu pas op. Echt respect voor de moeite die mensen erin steken maar allemachtig zeg, wat een kleuterniveau. Denk dat je de zaak hier alleen maar slechter van maakt