Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had goede hoop. Die is helemaal vervlogen. Hopen dat de winkels geld terug geven, dan kijken of ik het uit België/Duitsland kan halen. Maar zelfs geld terug zit er niet in bij de winkels waar ik heb besteld ben ik bang...
Waarom zou je je geld niet terug krijgen dan?
Ik zit nog steeds op 2000 euro van mijn voorjaarsvakantie te wachten bij Vakantie Discounter, heb ik ook nog steeds niet. Ik denk eerder dat je weer zon waardeloze voucher krijgt. En als er geen geld is om terug te geven dan omdat ze hier mee hebben geïnvesteerd??? Dan gaat het bedrijf failliet en kun jij fluiten naar je centen. Behalve als je bij Lesli hebt besteld, want dat is een "gezond" bedrijf volgens de directeur.
Fijn dat er toch nog positivisme te vinden is hierKomop de argumenten vanuit de politiek zijn echt flinterdun.
Gelukkig heeft Stientjes afgelopen dinsdag nog een redelijk geluid laten horen door alle dingen met elkaar af te wegen en daar gaat tijd overheen. Het is niet zo zwart wit, ik ben dan nog wel positief dat het niet zover gaat komen.
Waarom zou je je geld niet terug krijgen dan?
Dat zijn ze in principe natuurlijk wel gewoon verplicht.Waarom zou je je geld niet terug krijgen dan?
Algemene Voorwaarden van een winkel overstijgen nooit de wet; Herroepingsrecht.De winkel waar ik als laatste - voor een fors bedrag - heb besteld, heeft in de algehele voorwaarden opgenomen dat ze bij een evt lockdown de bestelling doorschuiven naar volgend jaar. Nou is een verkoopverbod geen lockdown, maar toch...
Gisteravond in de uitzending van Nieuwsuur werd duidelijk dat de politie het totaalverbod steunt, maar nog erger; het CDA ook. Het was een verschrikkelijk item van zon 6 minuten, waarin de BPN schofterig werd weggezet ondanks de sterke argumenten.
Ik heb slecht geslapen, want op basis van dat item durf ik wel te stellen dat het besluit is genomen en het over is.
Dat zijn ze in principe natuurlijk wel gewoon verplicht.
Met er zit in de praktijk een groot verschil tussen recht hebben en recht krijgen.
En net als met de reisbranche loop je wel het risico dat 'men' zegt; als iedereen tegelijk z'n geld gaat terughalen, dan vallen bedrijven om. Dus mogelijk verzinnen ze ook daar een "voucher" systeem, ik zou even moeten uitzoeken hoe dat met de reisbranche destijds precies gegaan is, want er zijn natuurlijk wel degelijk verschillen en bovendien is de kans vrij groot dat je ook volgend jaar geen reet hebt aan zo'n voucher...
Hopelijk gaan mensen eindelijk eens inzien dat deze corona hoax gebruikt wordt om de vrijheden in te perken. Kijk wat je op dit moment al niet meer mag/kan en dan komen ze ook nog eens met een mogelijke avondklok. Dit land is ziek, heel ziek. De mensen die dit beleid steunen zijn eigenlijk nog zieker.Wat een land. Eerst de zorg kapot bezuinigen waardoor duizenden ziekenhuis- en IC-bedden zijn wegbezuinigd, tientallen ziekenhuizen zijn gesloten en ruim 75.000 zorgmedewerkers hun baan hebben verloren. En dan nu een diepgewortelde traditie van alle burgers afnemen, omdat de zorg het niet meer aan zou kunnen.
Dat komt doordat er veel culturen zijn die de vrouw onderdrukken en daar veel onder dwang gedaan wordt.Straks mag je neuken als de overheid dat vooraf goedkeurt, grapperman is bezig de eerste stenen daarvoor te leggen.
https://www.volkskrant.nl/cs-b772a449