UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterk punt PJC, ik heb precies hetzelfde om eerlijk te zijn. Mocht dit door een compleet godswonder alsnog van tafel worden geveegd zijn we nog lang, lang niet van het gedonder af. Sterker, het kan best dat wanneer Brussel beslist dat de ‘normale’ procedure doorlopen moet worden dit alsnog wordt gedaan, de tijdelijkheid verdwijnt en het hele gebeuren per 2021 alsnog gewoon definitief klaar is.

Maar! Dat is dan, nu is nu. Nu is het zaak dat deze farce de weerstand krijgt die het verdient, dat er gereageerd wordt op een kabinet dat noodwetgeving schaamteloos misbruikt voor de waan van zieke, treurige, seniele geesten als Jesse Klaver. Mocht dat opleveren dat we dit jaar mogen knallen: mij hoor je niet.

Precies, enig idee hoe dit aangepakt gaat worden?

Eens hoor. Hoop alleen dan niet op een Rotterdam scenario want dan is de dialoog namelijk ook wel helemaal klaar.

Ik heb een mail gestuurd naar BPN of ze nu ook wat aan het doen zijn of dat ze op hun luie reet zitten. als ze maandagmiddag nog niet gereageerd hebben ga ik ze bellen

@PJC Ik kan mij vinden in de gedachtengang. Wat als dit inderdaad van tafel gaat, en er volgend jaar een volledig verbod komt.

Maarja, nu hebben we een nee, en misschien dat het tijdelijke verbod word doorgetrokken.

Stel het gaat van tafel, dan steken we nu lekker af. En dan kunnen we nog 1 maal de strijd aan gaan met het kabinet. Maar hebben we in ieder geval nog kunnen stoken ipv vanaf vorig jaar helemaal niet meer..

Ik heb ondertussen contact gehad met Koala, en hij geniet even van het weekend net als de anderen, hebben ze ook verdiend. Ze zien zeker een goede input in wat hier allemaal gezegd word, met name wat Gommers heeft aangegeven.

Ze zijn ervan op de hoogte, maar Koala weet nog niet wat hiermee gedaan gaat worden eventueel, hij weet het simpelweg nog niet door het weekend.

Interessant stukje:

"In enkele gevallen ziet het Europees Parlement een risico van machtsmisbruik. Zo moeten de noodbevoegdheden niet worden misbruikt voor het doorvoeren van wetgeving dat geen betrekking heeft op het coronavirus. Ook demonstraties tegen controversiële maatregelen mogen niet worden verboden omwille van de bestrijding van het virus."

Dit is wel nu gebeurd, men heeft corona gebruikt om een verbod in te stellen terwijl cijfers iets anders aangeeft en dus totaal ongerechtvaardigd is om dit door te voeren. Rechtszaak aanspannen en naar het Europese hof gaan.

Mag ik vragen naar de bron hiervan? Ik ben best benieuwd wat er nog meer in staat.

Heb 'm al, toch bedankt!

Man man, heb me een partij zitten janken gisteren zo van slag was ik. En dan zie ik nu het verhaal van Gommers. Het doet me bloed koken en het geloof in de politiek verdwijnen. Het zijn allemaal laffe honden, ze lullen maar wat en ze verbieden en doen maar wat ze goed uit komt. Een verbod op vuurwerk voor dit jaar.
Wie gelooft dat nou nog? Tegen deze politici valt niets te beginnen, ze hebben oogkleppen op. Die kale gek grapperhaus, ouwe trouwambtenaar, die kwam er ook weer lekker vanaf toen die zelf in de fout ging. Verlaagde de boete van 400 naar 95 euro en het strafblad werd afgeschaft.

We moeten echt wat doen tegen deze maffia politiek, wat mij betreft bestoken we ze met ladingen mails met feiten en cijfers die wel kloppen. Rijden we naar het Binnenhof en gaan we de discussie aan! Want je kan mij niet wijs maken dat als je de ene dag een vuurwerk verbod instelt en een week later gooi je de theaters bioscopen en dierentuinen weer opent dat je de maatregelen neemt om de zorg te ontlasten.

NSB praktijken zijn het zowat.

Ik ben er klaar mee, ik ga nog harder strijden als ik hiervoor deed.

Velen beseffen nu echt wel dat dit geen gezondheidscrisis is.
Veel mensen, niet alleen pyro's, hebben een naar gevoel in de maag over deze crisis.
Het buikgevoel, de intuïtie, geeft aan dat er iets niet klopt.

Zo een gevoel is altijd juist, dat kan je niet zomaar verdringen.

World Economic Forum stuurt aan op een economische reset.
Zo een reset kan je alleen maar doen door financiële schade aan te richten.
En ondernemers afhankelijk te maken van de overheid.
Je gaat netjes luisteren, anders geen compensatie.

Ze simuleren een staat van oorlog, zonder schietende militairen op de straten.

Wij (het Volk) zijn de ketting, de politiek het anker. Anker staat voor hoop, maar soms is het beter om los te laten en een andere route te kiezen.

Zodra de democratie in het gedrang komt door toedoen van de politiek en het kabinet, wordt het tijd de ketting te doorbreken.

Laten we de armen ineen slaan, voor het Nederlandse Volk en de Democratie. Want alleen samen, dus ook u, zullen wij dit samen overwinnen.

Het is tijd om de ketting te doorbreken!

Velen beseffen nu echt wel dat dit geen gezondheidscrisis is.
Veel mensen, niet alleen pyro's, hebben een naar gevoel in de maag over deze crisis.
Het buikgevoel, de intuïtie, geeft aan dat er iets niet klopt.

Zo een gevoel is altijd juist, dat kan je niet zomaar verdringen.

World Economic Forum stuurt aan op een economische reset.
Zo een reset kan je alleen maar doen door financiële schade aan te richten.
En ondernemers afhankelijk te maken van de overheid.
Je gaat netjes luisteren, anders geen compensatie.

Ze simuleren een staat van oorlog, zonder schietende militairen op de straten.

Ze bedenken altijd wel iets voor een economische reset... van oorlogen tot allerlei andere praktijken zoals dit nu weer.

Zomaar een idee; een stille demonstratie op het malieveld, heel binnenkort.

Vuurwerkbranche zorgt voor cat1 fakkels, en we gaan er in stilte staan met spandoeken en fakkels. Als iedereen zich dan maar aan de regels houd.

Ze bedenken altijd wel iets voor een economische reset... van oorlogen tot allerlei andere praktijken zoals dit nu weer.

Wij zijn wereldwijd al in een oorlog beland. Dit is een nieuwe manier van oorlog voeren. Het resultaat is namelijk hetzelfde. Wereldwijde economische schade, werkeloosheid, armoede, honger en doden. Wat volgt is een financiële reset en de herverdeling van de macht(en).

Ik zie overal op tv en sites dat alle carbid in NL op is. Op Hart van Nederland ging het over de gevaren. Ik denk echt dat de politiek zich achter de oren krabt nu. Shit wat hebben we gedaan. Onervaren mensen gaan carbid knallen. Daar zit geen lontje aan

Ik zie overal op tv en sites dat alle carbid in NL op is. Op Hart van Nederland ging het over de gevaren. Ik denk echt dat de politiek zich achter de oren krabt nu. Shit wat hebben we gedaan. Onervaren mensen gaan carbid knallen. Daar zit geen lontje aan

Haha prachtig toch en wat dacht je dan al niet van de overlast wat die klappen veroorzaken.. HAHA, rotjes verbieden, maar nu door heel het land die doffe dreunen van carbid die te horen zijn.

Bericht op de pagina van Magnum:
Met kromme tenen zagen wij het programma van Beau Van Erven Dorens. Bij hem aan tafel zat Diederik Gommers. Hoofd van de IC in Nederland. Weet precies hoe het werkt in ziekenhuizen en ook op oudejaarsavond. Tevens is hij een adviseur van het kabinet van Mark Rutte.

Gommers neemt al maanden geen blad voor de mond. En hij gaf grif toe dat het Vuurwerkverbod niets, maar dan ook niets te maken heeft met COVID-19.

We versoepelen weer van allerlei dingen, pretparken gaan weer open, cijfers gaan keihard de goeie kant op en dit besluit wordt er even doorheen gejast.

Wat ons betreft een totale mis peer van het kabinet.

Dit krijgt nog een staart.

#laatonsvieren #geenvuurwerkverbod #rtlnieuws #nos #rtl #faalbeleid

Bron: https://www.facebook.com/284223795762011/posts/784011039116615/?vh=e&d=n

Ik ben vooral benieuwd wat ze bedoelen met dit krijgt nog een staartje!

Bericht op de pagina van Magnum:
Met kromme tenen zagen wij het programma van Beau Van Erven Dorens. Bij hem aan tafel zat Diederik Gommers. Hoofd van de IC in Nederland. Weet precies hoe het werkt in ziekenhuizen en ook op oudejaarsavond. Tevens is hij een adviseur van het kabinet van Mark Rutte.

Gommers neemt al maanden geen blad voor de mond. En hij gaf grif toe dat het Vuurwerkverbod niets, maar dan ook niets te maken heeft met COVID-19.

We versoepelen weer van allerlei dingen, pretparken gaan weer open, cijfers gaan keihard de goeie kant op en dit besluit wordt er even doorheen gejast.

Wat ons betreft een totale mis peer van het kabinet.

Dit krijgt nog een staart.

#laatonsvieren #geenvuurwerkverbod #rtlnieuws #nos #rtl #faalbeleid

Bron: https://www.facebook.com/284223795762011/posts/784011039116615/?vh=e&d=n

Ik ben vooral benieuwd wat ze bedoelen met dit krijgt nog een staartje!
Ja ik heb de BPN maar even getagged. ik ga ze sowieso maandag bellen

Dit gaat echt uit de klauwen lopen. Iedereen gaat aan het carbid, duit/belgisch vuurwerk en/of illegaal vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan