Universe Rocket

1-1912.jpg

Artikelnummer: 912
Artikelnaam: Universe Rocket
Bruto Gewicht: 190 gr.
Netto Kruitgewicht: 40 gr.
Effectomschrijving: groot zilveren palm effect
Tijdsduur: 5 sec.
Stijghoogte: 70/80 m.
Richtprijs: 10.00
Verpakkingseenheid: 6/3

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is er iemand die ervaring met deze pijlen heeft? :D

Het zijn best aardige pijlen, met een mooi wit/zilveren palmtree effect.
Maar voor 10 euro laat ik hem voortaan liggen.

De pijl gaat te hoog voor het formaat van het effect waardoor het effect niet echt goed tot zijn recht komt.

hebben andere mensen nog ervaring met deze knoeperts?

:bye:

Deze pijl is inderdaad geen 10 euro waard. Ik zou er maximaal 5 euro voor willen uitgeven. De knal van deze pijl is wel goed te noemen waardoor het effect lekker breed uit elkaar knalt. De Wave hoort gewoon zo te zijn Damian, ik vind hem erg goed gelukt.

Inderdaad geen 10 euro waard, alhoewel het er voor een Nederlandse pijl goed uit ziet. Helaas wordt er op vuurwerktoko iets te veel met inzoomen gewerkt bij de filmpjes wat voor een vertekend beeld zorgt. Afwachten tot rond of in het nieuwe jaar op filmpjes van mensen die deze pijl afgestoken hebben om daar meer over te kunnen zeggen.

Deze pijl is inderdaad geen 10 euro waard. Ik zou er maximaal 5 euro voor willen uitgeven. De knal van deze pijl is wel goed te noemen waardoor het effect lekker breed uit elkaar knalt. De Wave hoort gewoon zo te zijn Damian, ik vind hem erg goed gelukt.

als je praat over 'n echte goede wave , dan praat je over de wave van de dynasty vuurpijl titan vind ik , maarja ieder zijn mening he .

Ik heb een filmpje gevonden waar een aantal van deze pijlen wordt afgeschoten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel een aardig vol boeket, maar wel erg klein (of hoog).

Back
Bovenaan