Unity of Lights

Leuke bak! Ben benieuwd wat het in de prijs gaat doen. Ik ben altijd wel fan van 20mm 500grammers met een goede burst en 20% minder schoten om het ook 20% betaalbaarder te maken vind ik persoonlijk gewoon een goede keuze.

Ook goed om de salutes te vervangen voor chry crackling.

Prijs zou gelijk blijven aan vorig jaar, officieel zou hij vorig jaar al 81 schoten hebben. Maar door een foutje bleek het 100 te zijn. Hij heeft toen wel het prijsniveau van de 81shots gekregen.
Bron: Toro bezoek Evolution

Waarom zou ie niet gedeeld mogen worden?
Geinig bakkie, beetje rommelig, maar voor die prijs toch wel leuk om mee te pakken.
Omdat er vast eerst weer een teaser filmpje van gemaakt moet worden, om drie dagen later het echte filmpje online te gooien. :frusty:

Inhoudelijk ziet het er prima uit overigens. Ik heb zelf begin dit jaar de Unity of Lights besteld, en ga er vanuit dat ik de 100 schots versie krijg.

Omdat er vast eerst weer een teaser filmpje van gemaakt moet worden, om drie dagen later het echte filmpje online te gooien. :frusty:

Inhoudelijk ziet het er prima uit overigens. Ik heb zelf begin dit jaar de Unity of Lights besteld, en ga er vanuit dat ik de 100 schots versie krijg.

je krijgt gewoon de versie wat op voorraad is, denk niet dat ze gaan kijken na jaartal :D
Je heb geluk of niet maar vindt die nieuwe versie wel beter afgerond filmpjes zo zie met zo slappe knal burst op het einde geen toegevoegde waarde dan

Ik ben blij dat ze de semi ti-saluutjes weg hebben gelaten, deze waren voor mij echt een afknapper. Voor wat betreft 100sh naar 81sh, wanneer er evenveel kruit is gebruikt dan zou het ten goede moeten komen aan nog wat vollere effecten. Heb voor dit jaar wederom een besteld, kijken of deze idd beter zal zijn. Prijs mag wat mij betreft wel iets lager, blijft immers toch maar een 500gr cake, denk 30 euro een zeer acceptabele en mooie prijs zou zijn.

Jij krijgt nog een 100sh denk ik daar ze nu net uitverkocht zijn in het zuiden. Er vanuit gaande dat ja daar besteld hebt.
Ik ben blij dat ze de semi ti-saluutjes weg hebben gelaten, deze waren voor mij echt een afknapper. Voor wat betreft 100sh naar 81sh, wanneer er evenveel kruit is gebruikt dan zou het ten goede moeten komen aan nog wat vollere effecten. Heb voor dit jaar wederom een besteld, kijken of deze idd beter zal zijn. Prijs mag wat mij betreft wel iets lager, blijft immers toch maar een 500gr cake, denk 30 euro een zeer acceptabele en mooie prijs zou zijn.

Zonet de laatste kunnen kopen bij Kuiper Koekange, voor een mooie prijs... Heb ze eerder gehad en voor deze prijs (€ 34,95) is dit een echte mooie rambak.
Vergelijking met Tropical Nights of I have got the power

Deze nog ergens te krijgen? Regio Den Haag?

al gevonden, had er nog 2 in bestelling staan :) goed dat ik die mail tegen kwam :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan