Undercover

Prachtig dat oranje en paars. Hele mooie box dit, opbouw is wat apart maar prima! Na de eerste crackling salvo's zou je zeggen dit is het einde!

Dat spider floss effect is prachtig uitgevoerd, ik had de laatste 2 effecten persoonlijk omgedraaid. Verder heb ik er weinig op aan te merken.

Hierbij de film van de demo.
Dit was voor mij toch wel een topper van de avond, hij ging maar door ondanks een prima tempo. Mix van effecten is erg leuk, hij bevat alles qua kleuren, goud, hoog tempo, chaos momenten. Erg tof, enige minpuntje is naar persoonlijke mening dat de laatste niet het beste is als afsluiter.

Helemaal eens met Mattenfreak, einde / finale komt een beetje vreemd over maar voor de rest echt een heel mooie bak. Het tempo klopt, genoeg variatie en kleuren zijn gewoon goed. Blijft op de lijst staan voorlopig

Wat een geweldige bak zeg, echt helemaal mijn ding. Hij blijft maar pompen en gaan, heel gaaf om te zien. Eens kijken of hij er nog bij kan komen.

Prima blok zo te zien op de beelden, gaat op het lijstje kanshebbers.

Wat een gave bak!! Heerlijk tempo, vette kleuren, dat ghost na crackling ook een heel vet idee. Gaat gelijk dikgedrukt op de lijst.

Hele dikke box, doet mij denken qua opbouw aan de Shots of Anarchy, ook van VWT. Benieuwd wat de freakprijs doet :).

Back
Bovenaan