Ultra [Alpha Fireworks]

Blij dat ik hem besteld heb. 25 euro voor 1 cake vind ik wel bizar duur, maar soms mag je ook iets bijzonders hebben in je collectie :).

Gisteren afgestoken, heel mooi.
Maarre je gaat op een gegeven moment wel hopen dat al dat brandende spul dat naar beneden komt ook weer uit gaat :D
Beetje te veel van het goede wat mij betreft

Gisteren afgestoken, heel mooi.
Maarre je gaat op een gegeven moment wel hopen dat al dat brandende spul dat naar beneden komt ook weer uit gaat :D
Beetje te veel van het goede wat mij betreft

Hier kan ik mij volledig in vinden. Prachtige pot maar effecten gingen de halve wijk door voor mijn gevoel.

Beter ergens op een groot veld schieten en met niet al teveel wind.

Machtige uitwerkingen uit zo'n relatief kleine cake. De mines zijn echt een muur van goud gecombineerd met blauw. Burst en boeketgrootte meer dan prima! Maar wat hierboven ook al gezegd wordt; de brandende resten vlogen door de wind echt de hele wijk door :rolleyes:

ik vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Scheelt misschien omdat ik hem tussen wat grote blokken door heb geschoten, waardoor het effect erg klein leek. Ook die rode gloed kwam bij mij niet lekker uit de verf...maar goed, voor die prijs is het een prima ding voor rond 18:00 ofzo..

Ik heb ze nog staan, met de harde wind vond ik het zonde. Bewaar deze lekker voor een windstille avond.

Back
Bovenaan