Ultimate Screamer

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 763
Artikelnaam: Ultimate Screamer
Bruto Gewicht: 2750 gram
Netto Kruitgewicht: 499 gram
Aantal Schoten: 800
Effectomschrijving: De grootste raketbatterij met maar liefst 800 felle schoten.
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 39,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

763_ultimate_screamer.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand deze fluitcake nog gehad afgelopen jaar? En weet iemand of die over 2 lonten beschikt?

Dit 800 shots fluit blok begint rustig maar heeft een geweldige versnelling. Twee tegelijk gaf een spectakel van heb ik jouw daar. Zalig.

Iemand deze recentelijk gehad? valt deze stil of loopt hij aardig door?
Ik twijfel tussen een karton van deze of een karton Gigatronix maar vind de pauzes bij de Gigatronix eigenlijk net teveel.

Heb hier afgelopen jaar een karton van tegelijk gedaan, begint even rustig en ramt daarna flink door zonder pauzes! Ik vond het de moeite waard. Meer geweld dan dat een karton return of the phoenix gaf.

Vorig jaar een 4 tal tegelijk de lucht ingejaagd! Moet zeggen dat dat toch wel lekker was!

Nu zoek ik me rot maar kan ik ze nergens vinden voor het schappelijke bedrag van €19,95.. Wilde er dit jaar 10 tegelijk doen maar voor €29,95 vindt ik dit toch wat te gortig worden!

Iemand ideeën?

Volgens mij zijn deze nog wel ergens voor 23 euro ofzo te krijgen, kan het me niet zo 1, 2, 3 heugen waar precies.

Bekende winkel in Breda €24,95 p/s.
Bekende winkel in Steenbergen 24,50 p/s.

Misschien per karton nog wat mogelijk?

Laatst bewerkt:
Hah vet man! Ik wilde er dit jaar 2 doen maar dit is al helemaal feest. Leuke film! Ben benieuwd naar volgend jaar de film van 10, dikke chaos! Maar ga je ze 10 tegelijk of 2 en dan 8 ofzo, dat het iets opbouwt en nog iets langer doorgaat.

Wat een chaos:bonk:
Twijfelde dit jaar tussen deze 4x of 6x Thundertronix. Uiteindelijk die laatste gekozen maar het feest ging niet door. Misschien volgend jaar toch deze overwegen!

Hah vet man! Ik wilde er dit jaar 2 doen maar dit is al helemaal feest. Leuke film! Ben benieuwd naar volgend jaar de film van 10, dikke chaos! Maar ga je ze 10 tegelijk of 2 en dan 8 ofzo, dat het iets opbouwt en nog iets langer doorgaat.

1 2 en dan 7... Maar lastige is dat de duur van zo cake langer is dan het verlengen! Dacht al aan een schietkistje!

Back
Bovenaan