Ultimate prof box 100sh

fexZy

VWC lid
Artikelnummer: 8183
Artikelnaam: Geisha Ultimate prof box 100sh
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1105 gram
Aantal Schoten: 100shots
Effectomschrijving: ...
Richtprijs: aanbiedingsprijs €40 - €50

20181230_092711.jpg

20181230_092722.jpg

20181230_092945.jpg

Leuk boxje voor in de voor avond.

Zeker hele lekkere box die te koop is voor een dumpprijs! Goede burst, leuke afwisseling en prima boeketten.

Heb deze in december laten liggen, nu een beetje spijt van als ik het filmpje zie. Mooie afwisselende effecten met prima spreiding.

Deze had mijn broer ook. Volgens mij was het een kurkdroge opgevoerde versie (misschien vonkoverslag), wat een geweld. Harde burstknallen en grote boeketten en dat voor weinig geld.

Zo dan, deze ziet er ook erg goed uit. Is me helemaal nergens opgevallen, maar gaat nu direct op de lijst.

Zo dan, deze ziet er ook erg goed uit. Is me helemaal nergens opgevallen, maar gaat nu direct op de lijst.

Dit is een winkeliers product. Dus alleen bij een paar winkels te verkrijgen, ik had 'm bij steenbergen voor €45,- geloof ik. Ik weet niet in welke winkel ie nog meer te verkrijgen is..

@Bakker023. Zo te zien hadden jullie daar ook een opgevoerde versie of last van vonkoverslag, zo presteerde deze bak hier ook in de straat, effe keihard vol gas. Op de andere filmpjes komt deze bak toch veel rustiger over.

Er zit zeker verschil in de boxen. Bij mij ook een lekker rambak met hoog tempo.
Mooie prijs voor deze bak, volgend jaar zeker weer :thumbup:

Laatst bewerkt:
Ik werd door MasterBsc op deze box geattendeerd in het topic van de WTF box dat er betere boxen in die prijscategorie waren, en hij heeft gelijk.
Wat een vette bak die er bruut op los ramt, de snellere ramt echt, de langzamere is ook zeer goed, kun je net even langer van genieten.
Topperrrrr :thumbup:

Zekler leuke (top!) box, maar jammer dat het een winkelspecial is, die maar zeer beperkt verkrijgbaar is. Deze zouden ze overal moeten verkopen.

Ik werd door MasterBsc op deze box geattendeerd in het topic van de WTF box dat er betere boxen in die prijscategorie waren, en hij heeft gelijk.
Wat een vette bak die er bruut op los ramt, de snellere ramt echt, de langzamere is ook zeer goed, kun je net even langer van genieten.
Topperrrrr :thumbup:

Denk ook dat hier geen of amper winst op wordt gemaakt. Bij Steenbergen en nog 1 of 2 winkels geloof ik te verkrijgen! Zie het als een soort 'lokkertje' om je collectie daar te halen. Dit jaar zeker 2 bakkies tegelijk! Burst is vergelijkbaar met 30mm cakeboxen en spreiding ook!

Filmpje nog eens bekene..... Is echt heeel weinig geld

of 2 stuks in V.......
of 3 stuks in W.......

Da's echt geweld dan....
Voor heeel weinig geld

Om even op jouw opmerking terug te komen over de beschikbaarheid. Als dit blokje standaard in het assortiment genomen wordt dan stijgt de prijs natuurlijk. Dit is puur een lokkertje voor die paar winkeliers, standaard in het assortiment krijg je straks een prijs van €60,- / €70,- . Of een minimale aanschafwaarde.. dus laat het alsjeblieft voor wat het is! :D

Om even op jouw opmerking terug te komen over de beschikbaarheid. Als dit blokje standaard in het assortiment genomen wordt dan stijgt de prijs natuurlijk. Dit is puur een lokkertje voor die paar winkeliers, standaard in het assortiment krijg je straks een prijs van €60,- / €70,- . Of een minimale aanschafwaarde.. dus laat het alsjeblieft voor wat het is! :D

Yup inderdaad, maar vertel dan ff welke winkels ze aanbieden haha

Back
Bovenaan