Ultimate Mythology Box

Dit voelt toch wel aan als echt compound, de cakes die er in zitten hebben ook een aparte vorm, langwerpig en 3 tubes dik. Beetje zoals de funke boxen

Laatst bewerkt:
Ik heb dit beestje nu ook thuis staan :) Heel laat geleverd gekregen (de 30e pas!), maar hij is binnen! Dit ziet er uit als een échte compound! Vier platte waaiers, reeds aan elkaar verbonden met de lonten, rondom aan elkaar getapet, en op een houtje plaatje gelijmd. Ik heb de lonten die de cakes aan elkaar verbinden gecontroleerd, maar het ziet er gewoon prima uit. Omdat je er lastig bij komt, kan ik niet inschatten hoe lang de vertraging tussen de cakes zal zijn. Maar ik heb er vertrouwen in :)

Wat een bak! Doet echt niet onder aan de funke supernaut 1 en paranoïde.

1 nadeel, hij liep niet door dus reserve lont aangestoken

Crash Box, Red Maroon, Transbomber en Ultimate Mythology gehad. Vond deze het meest unieke, mooi spectacel opzich. Die fluiters waren ook echt goed hard en dan die knallen, subliem. Volgend jaar weer!

Crash Box, Red Maroon, Transbomber en Ultimate Mythology gehad. Vond deze het meest unieke, mooi spectacel opzich. Die fluiters waren ook echt goed hard en dan die knallen, subliem. Volgend jaar weer!

Die fluiter waren echt oorverdovend ja. De waaiers er in ook echt prachtig

hele vette bak , alleen zoals ik hierboven ook al las , hier lieptie ook niet door , dus ook reserve lont.

dat is wel jammer want met compound zie je niet wat er onderin gebeurd dus gevaarlijk

Gave box dit! Die fluiters waren heel dik en gingen goed hoog ook, gaaf! Mooie box met idd cakes die voor compound bedoeld zijn. Bij mij liep die wel door al viel er wel een kleine pauze ertussen. Zeker een leuke nieuwkomer!

Dit was zeker de mooiste uit de Special Forces lijn! De combinatie van fluiters, super blink en de waaier effecten deed het hem voor mij..:)

Prima cakebox zo, lekker gevarieerd en sommige effecten springen er echt tussen uit! Maar wel jammer van de vertragingen, bij de ene compound box van Rubro is dat dus blijkbaar zo en bij de ander loopt ie wel lekker soepel zoals bij de Primal Instinct. Maar je weet dus vanaf nu dat je bij deze box zelf even de vertraging er uit kan halen.

Zo, heb de film van afgelopen jaarwisseling gepubliceerd. Vond dit een schitterende box, hele grote boeketten, vooral de W-shapes. Helaas verwaaiden de effect snel. Maar desondanks, prachtig. Excuses voor de slechte focus in het begin:

Ik vond het een erg vette box :) De fluiters tussendoor zijn heerlijk fel. De meeste boeketten zijn niet extreem groot, maar enkele salvo's zijn wél echt mega groot! Heel fijne, diverse box, maar geen ratjetoe aan effecten.

Back
Bovenaan