Ultimate Mythology Box

Misschien word deze wel geschoten op de demo van Kuiper Koekange.. maar dat weet ik niet zeker. Je zou ze kunnen bellen om te vragen of deze word geschoten.

Voorlopig nog nergens op de planning helaas. Wellicht dat als er een demo rond de kerst is dat die dan wordt geschoten..... het blijft spannend tot het laatst!

Gaat deze nog ergens geschoten worden? Of is hij uberhaupt wel binnen? Ben er toch erg benieuwd naar. Flink volle lucht zo, maar haast iets TE:sad:

Zoals gezegd, veel komt met kerst binnen. Wellicht dat er nog demo's zijn na kerst. Alhoewel het dan nog de vraag is of de winkelier nog niet uitverkocht is.......
Zal iig genoeg te bepraten zijn in januari over de nieuwe producten :)

IK heb m staan en wat een mooie doos. Zeker in vergelijking met al die bruine kartonnen dozen die je vaak ziet.
Een ding, er staat geen kijkrichting op. Ik ben bang dat veel mensen hem verkeerd neerzetten en de waaiers dus slecht te zien krijgen.

IK heb m staan en wat een mooie doos. Zeker in vergelijking met al die bruine kartonnen dozen die je vaak ziet.
Een ding, er staat geen kijkrichting op. Ik ben bang dat veel mensen hem verkeerd neerzetten en de waaiers dus slecht te zien krijgen.

waar vandaan ?

Ik wil jullie niet bang maken... Maar...
Riezebos heeft deze niet geleverd gekregen. Mania en rubro zijn op geen enkele manier bereikbaar. Zij leveren helemaal niks meer uit, is mij verteld. Niets. Ook geen naleveringen meer vannacht of morgen. Houd er maar ernstig rekening mee dat je je bestelde boxen niet gaat krijgen als ze er vandaag nog niet lagen. Er waren wel zeer spaarzame leveringen voor de voorbestellingen eerder gedaan. Maar de grote bulk die later beloofd was, komt gewoon niet.
Bedenk vast wat je bij je desbetreffende winkel als vervanger zou willen. Beter nu een backup hebben dan in de winkel voor het blok gezet te worden met bagger vervangers. Afreageren op de winkeliers heeft geen effect :wink: Mania en Rubro zijn debet hieraan.

Kopie uit ander topic. Geldt voor deze box ook.

een van de boxen waar ik het meeste naar uitkeek, niet geleverd gekregen bij vuurwerk outlet, als vervanger maar een immortal gold genomen voor 100 euro's.
Ook een mooie box maar niet vergelijkbaar helaas!

een van de boxen waar ik het meeste naar uitkeek, niet geleverd gekregen bij vuurwerk outlet, als vervanger maar een immortal gold genomen voor 100 euro's.
Ook een mooie box maar niet vergelijkbaar helaas!

Je had moeten zeggen dat je gebeld wil worden wanneer die er wel is. Ik werd me gebeld en kan hem vanmiddag ophalen

Zag dat ze bij vuurwerklandoutlet ook helemaal top op voorraad staan. Dus kon deze ook niet laten staan haha. Ben erg benieuwd wat deze doos doet. Op de demo vond ik hem geweldig!

Back
Bovenaan