Ultimate Mixed Display 300 Shots

Deze 2024 batch deed het een stukje beter dan zijn grotere broer..
Deze bleef lekker consistent, goede burst en spreiding (zeker voor 20mm). Genieten met zo'n tempo.

Lijkt er alleen op dat bij mij de hoofd- en reservelont verkeerd om geplakt waren. :bonk:

Ok lag het dus niet aan mij. Bij mij begon die gelijk met de crackling. Begon al aan mezelf te twijfelen..

Veel en veel dikker als de 400, beide 18mm maar de 300 ging 1,5 x zo hard.
Heb ze allebei op 3 verschillende punten in de compound nagemeten overal 18mm binnenzijde.
Compounds waren ook even breed

Echt een hele dikke bak. Had 'm bewust wat dichterbij gezet dan de 25 en 30mm compounds en dan komt ie echt goed over. Heeft m'n verwachtingen overtroffen! Had trouwens batch 2024-3.

Jammer dat hij er na 300 schoten al mee stopte ;p

Echt genoten van deze bak! Heerlijke rammer! Als ik toch een klein minpuntje mag benoemen: pauze’s tussen de cakes in is me een tikkeltje te lang. Plus een echt finale salvo had hem helemaal afgemaakt. Komt er volgende jaarwisseling zeker weer!

Ik had zelf de TDS400 en lees hier dat veel mensen de TDS300 beter vonden. Als ik de video's zo zie mis je met de TDS300 wel de finale die de TDS400 zo bruut maakt. Hoe is dit in de praktijk?

Ik heb de 400 niet irl gezien maar vond de finale (hele eindcake ook) van de 300 ('23) flink vet, die ging rapid fire. Moeje bekennen dat ik nog geen filmpjes van de '24 versie heb aangeklikt of die dezelfde finale had

Echt genoten van deze bak! Heerlijke rammer! Als ik toch een klein minpuntje mag benoemen: pauze’s tussen de cakes in is me een tikkeltje te lang. Plus een echt finale salvo had hem helemaal afgemaakt. Komt er volgende jaarwisseling zeker weer!
Hierbij ook nog de straatfilm van afgelopen jaarwisseling

Ik had zelf de TDS400 en lees hier dat veel mensen de TDS300 beter vonden. Als ik de video's zo zie mis je met de TDS300 wel de finale die de TDS400 zo bruut maakt. Hoe is dit in de praktijk?

Ik had vorig jaar de 400 en dit jaar de 300. De finale van de 400 is zeker heel bruut, toch miste ik deze niet bij de 300. De hele box voelde al als een dikke finale!

Back
Bovenaan