Ultimate Mixed Display 300 Shots

De 300 en 400 zijn beide megagaaf. Je kunt ze ook eenvoudig koppelen voor 700 sch. Welke volgorde zouden jullie dan doen?

Het is persoonlijk, maar ik vind deze toch net iets beter dan de 400 shots versie. Vind deze wat meer variatie hebben in de effecten. En de finale maakt hem ook mooi af

En dan ga je halverwege december toch weer twijfelen om deze ook erbij te nemen..:bonk: Zie 'm 'gelukkig' niet zo snel voor een scherpe prijs staan. Toch bizar wat Magnum hiermee neerzet voor dat kaliber. Het kan dus wel. Dit jaar maar eens van de 400sh genieten!

Lekkere box, goed om hem op een demo te zien. Denk wel dat ik er zelf nog een kleine finale achterzet. Net even wat extra's zo na die laatste salvo's achter elkaar. Mist nog in mijn ogen. Voor de rest gaat het genieten worden in de straat!

Was een van mijn persoonlijke favorieten op de Huisman demo vanavond. Heerlijk tempo, schiet niet belachelijk hoog dus ondanks klein kaliber goed gevulde lucht

Poeh hele dikke bak hoor, tempo en burst top voor het kaliber!

Gaat op t lijstje!

Start 22.00 in deze video

Ontzettend dikke box dit ja, lekker tempo, echt zo'n beuker. En dat met 20mm. Heel vet.

Back
Bovenaan