Ultimate Force

Haha, ik heb de cake trouwens zien staan bij vuurwerkland steenbergen , en hij ziet er vet uit, lekker gevaarlijk met die ''karton-look''
Hij is ook een flink stukkie groter dan zijn kleinere broertje ''de Breakdown''

:)

Heb deze cakes mee mogen maken en 35 euro is een zeer mooie prijs voor dit product. Wederom een aanradertje.

Ik had er dus 2 doorgelont, je kon echt spreken van een showtje op zich. En dat voor 70 euro, men kan me wat vertellen, maar dit is tig keer beter dan die 500 grammers die 70 euro of duurder zijn.

Laatst bewerkt:
Ik had hem dit jaar ook, deze staat weer op de lijst voor aankomend o&n!

echt top, goede effecten op een mooie hoogte met een flinker burst.

mooie mixed effecten met blinkers, crown, crackling.

en als finale 3 keer een multi kaliber salvo met als laatste een echt heel harde burst.

En hij is ook langdurig maar zonder dat hij saai wordt.

Ik had de Ultimate Force doorgelont met de Glue type small,Black Magic en de Extreme Salute,echt geweldig die combi :)

Mooie film ja, dit is zeker een vette pot, nu snap ik waarom iedereen Barely Legal een goed merk vind:p
Deze pot wil ik zeker zelf een keer aanschouwen of hebben.
Want 35 euro vind ik echt niet veel voor zo'n schoonheid.

ik vind het jammer dat ze altijd zoveel schoten erin doen, waarom niet gewoon max per tube ? een 32 shots pot met 15 per tube zou geweldig zijn....

Offtopic: Dan is de Madness van Star Collection geschikt. Maar die is wel 60 euro dat vat ik ook niet dus je betaald dan meer in verhouding omdat de tube hoger is.

Ontopic: Vind dat filmpje die Sisser gemaakt heeft van de UF echt heel erg mooi. Weet niet of die al gepost was. Hier dan. Filmpje is van Sisser :rolleyes:
http://www.vimeo.com/469429

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor het filmpje van Sisser.
Vind het een uitstekende cake voor een leuke prijs.
Vooral de finale is erg sterk.
Ik plaats hem alvast op het voorlopige lijstje 2008-2009

:bye:

Offtopic: Dan is de Madness van Star Collection geschikt. Maar die is wel 60 euro dat vat ik ook niet dus je betaald dan meer in verhouding omdat de tube hoger is.

Ontopic: Vind dat filmpje die Sisser gemaakt heeft van de UF echt heel erg mooi. Weet niet of die al gepost was. Hier dan. Filmpje is van Sisser :rolleyes:
http://www.vimeo.com/469429

Dan heb ik blijkbaar een iets andere versie gehad aangezien mijn versie met mines begon. Daarnaast bevatte mijn UF nog over andere effecten:
Oa. vlak voor de eindsalvo's series met rood-groene waves en rood-groene palm.

Dank je wel voor het filmpje van Sisser.
Vind het een uitstekende cake voor een leuke prijs.
Vooral de finale is erg sterk.
Ik plaats hem alvast op het voorlopige lijstje 2008-2009

Per 2 is het ook goed te doen hoor. Reken er wel op dat dit blokje komend jaar richting de 10 euro duurder zal zijn he.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan heb ik blijkbaar een iets andere versie gehad aangezien mijn versie met mines begon. Daarnaast bevatte mijn UF nog over andere effecten:
Oa. vlak voor de eindsalvo's series met rood-groene waves en rood-groene palm.

Per 2 is het ook goed te doen hoor. Reken er wel op dat dit blokje komend jaar richting de 10 euro duurder zal zijn he.

WATTTTT????

Wordt dit blok dan ong 45 euro? Deze lijn blinkte juist uit vanwege de prijs/kwaliteitsverhouding, maar 10 euro erbovenop vind ik veel geld. Is dit alleen in Nederland of ook in andere landen zoals Duitsland?

Er wordt in zijn algemeenheid uitgegaan van 20/30% prijsstijging, dat zou dan ook voor dit product gelden ja. Reken maar door, 30% van 35,- is 10,50.

het is echt niet te hopen zeg dat die prijzen zo aso stijgen dan wordt ik gewoon verplicht om naar belgie te rijden.

45 euro is teveel voor deze pot helaas.

Heren, speculeren over een prijs is nergens goed voor, men weet nu nog niet wat er zal gebeuren en er is best kans dat deze producten nog binnen waren voor de enorme prijsstijging i.v.m. de vervroegde import dit jaar vanwege die Olymische Spelen. Ik zou zeggen, wacht het eerst even af voordat men een heisa gaat maken om wellicht compleet niets.

Door een topic als dit krijg je die discussies en speculaties anders wel. Sommigen vergeten dit, anderen nemen dit bewust mee in de keuze en leidt tot een discussie op zich.

Ik denk dat je het ene topic nu niet los meer kan zien van het andere topic. Wil je de discussie louter over de producten laten gaan, dan moet je of dat topic over de prijsstijgingen sluiten of je moet nu in ieder topic aan gaan geven dat speculeren over de prijs niet toegestaan meer is.

Wat mij betreft is beiden geen optie aangezien je de discussie in zijn geheel vermoord als je de prijs gaat uitsluiten.

Door een topic als dit krijg je die discussies en speculaties anders wel. Sommigen vergeten dit, anderen nemen dit bewust mee in de keuze en leidt tot een discussie op zich.

Ik denk dat je het ene topic nu niet los meer kan zien van het andere topic. Wil je de discussie louter over de producten laten gaan, dan moet je of dat topic over de prijsstijgingen sluiten of je moet nu in ieder topic aan gaan geven dat speculeren over de prijs niet toegestaan meer is.

Wat mij betreft is beiden geen optie aangezien je de discussie in zijn geheel vermoord als je de prijs gaat uitsluiten.

De discussie over de prijzen gaat maar fijn door in dat andere topic. Mochten ze deze en andere cakes niet (aanzienbaar) in prijs verhogen, kunnen we over 5 maanden alle producttopics weer gaan schoonmaken door de verkondigingen van de prijsstijging die dus niet klopt, lijkt mij niet helemaal de bedoeling.

Back
Bovenaan