Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal onze prijs zeker niet worden!Kom m tegen voor 329,- doei.
Dit is de vernieuwde versie, vorig jaar kwam die in 700'S en nu weer terug naar 600'SNieuw? Ultimate final was er al sinds 2017 zoiets toch? Destijds geschoten
Naar mijn weten was dit destijds in 2017 een triple compound. Zat bijna 6kg kruit in dus 3 keer doorverbindenVraagje ?? Is deze compount 1 keer aansteken of moet hij nog door gekoppeld worden??
Als het 3 delen zijn, hoef je maar 2x door te verbinden..Naar mijn weten was dit destijds in 2017 een triple compound. Zat bijna 6kg kruit in dus 3 keer doorverbinden
Ah ja maar dus 3 compoundsAls het 3 delen zijn, hoef je maar 2x door te verbinden..
Oké Naja we gaan het zien danNaar mijn weten was dit destijds in 2017 een triple compound. Zat bijna 6kg kruit in dus 3 keer doorverbinden
De oude uit 2017 had 465 gram x 12. Dus rond de 5,5kg kruitIemand weet wat het officiele kruitgewicht is?
Ik zie deze en omlabellingen er van op internet voorbij komen met gewichten varierend tussen de 3000 en 6000gram..![]()