Ultimate City trip

Ik kan me nog 19 shots cakes royal fireworks herinneren ook zonder kooi. Ook dezelfde discussie maar vond het toen echt wel leuk stookvoer hoor. Niks mis mee, en op films ziet deze er veel beter uit als die cakes toen, hier gaan ze lekker allemaal achter elkaar, gas erop.

Die china by night cakes van royal hebben ze later wel opgevoerd qua burst maar werd de prijs flink hoger.

Vond deze bij de Magnum demo een van de toppers (op de stream), vanavond vond ik deze in real life wat tegenvallen. Met name cake 2, 5 en 6 vielen wat uit de toon met effecten die wat leeg waren en een wat slappe burst.

25mm op demo is natuurlijk ook anders dan bij je in de straat. Dan sta je er vaak onder dat geeft een totaal ander beeld

Ik vond het gisteren ook niet heel goed overkomen. Van 3 cakes vond ik de effecten wat matig, klein en slecht gevuld, en een zachte burst. Dan ga ik tog voor een andere set cake's.

Vond hem eerlijk gezegd zwaar tegenvallen deze avond in Holten. Slappe burst, kleine boeketten.

Ik vond het juist een vd betere vd hele demo in Holten. Effectspreiding was acceptabel (heb gisteren wel slechter gezien), maar verder mooie heldere kleuren en goed tempo. Zeker voor de prijs rond de 100 euro is dit zeer acceptabel en komen deze er wel bij in de collectie.

Daar waar deze ontzettend opvielen bij de demo van Magnum, vond ik ze gisteren ook wat tegenvallen. Zeker geen slecht assortiment, maar met de prijs in acht nemende (wat hoger dan bijv een Mega 6-star, Buurtassortiment etc.) had ik hier meer van verwacht. Minimaal 2 cakes kwamen wat slap over, met een te slappe burst en wat kleine effecten. Zonde!

ben zeer benieuwd hoe deze uitgaat pakken, zeker na de verschillende meningen/filmpjes. bij mij staat hij er iig op 31 dec.

Ik vind het lastig om de video van gizmo met een video van holten te vergelijken. Gizmo's filmpjes hebben altijd een wat doffere klank, daarnaast is de afstand en hoek compleet anders. We weten al jaren dat er bij demo's met andere inhoud wordt geschoten maar ik vind eerlijk gezegd dat dit moet gaan veranderen. Je hebt uiteindelijk als dealer ook jezelf ermee, je valt een jaar later door de mand en dat komt je naam niet ten goede. Ik heb maar een paar producten besteld waar nog geen straatfilm van is.

Hoe vaak gebeurt dit wel niet. Het introductiejaar uit de kunst. Het jaar daarop valt het zwaar tegen. Ik ga het wel zien.

Back
Bovenaan