Uitspraak Reclame Code Commissie m.b.t. reclame Lesli

Keurige, nette, eerlijke reactie!
Ook het eigen initiatief van de matten vindt ik een stap in de goede richting!
Ook fijn dat er naar ons word geluisterd!:)

Toegeven en stappen ondernemen, Lesli krijgt van mij in ieder geval een 10 voor initiatief nemen! :)

Ik ben dan ook zeker benieuwd hoe de rollen dan vanaf dit jaar gaan heten. Misschien uitdrukken in maten zoals small/medium/large/etc.?

Wat maakt het uit voor ons? Wij weten dat er geen 100.000 knallen op een 100.000 klapper zitten. De doorsnee consument weet dat niet, maar koopt hem wel, en gaat ze niet natellen. Ze zijn blij met wat ze kopen en genieten ervan hoewel ze toch weten dat het geen Belgische Chinese (huh, haha...) rol is.

Ik vroeg het me gewoon af, aan die rollen verandert natuurlijk niets. Maar goed, pure nieuwsgierigheid! :D

Trouwens, Lesli marktleider... Ik dacht dat Wolff dat was nadat ze B&W hadden overgenomen, of is dat niet aan de orde? (sorry voor off-topic, weer die nieuwsgierigheid!)

Ik durft te wedden dat qua grootte van het bedrijf Lesli Vuurwerk groter is, bedenk ook wat ze buiten de normale vuurwerkwinkels aan contracten hebben met Welkoop/Boerenbond/Profile en andere Tuincentra's. Niet te beginnen op de Duitse markt.

Wel goed om te lezen dat ze er iets mee gaan doen.
En dat ze het ook zo positief ontvangen. Ik kan me voorstellen dat ze er van zouden balen, maar dit vind ik positief.
greetzzz

Ik durft te wedden dat qua grootte van het bedrijf Lesli Vuurwerk groter is, bedenk ook wat ze buiten de normale vuurwerkwinkels aan contracten hebben met Welkoop/Boerenbond/Profile en andere Tuincentra's. Niet te beginnen op de Duitse markt.

De Duitse markt? Daar hebben ze nog nooit een pot verkocht toch?

Verder vind ik dat Lesli zich een beetje verschuilt achter concurrenten in de vorm van:
Zij doen het, dus wij moeten wel.
Erg flauw, en als marktleider is dit echt een beetje verstoppertje spelen.
Kom er gewoon eerlijk voor uit dat je 200+ gram op deze manier wilt uitbuiten. Er is ook geen andere importeur die dit op deze schaal doet, dus dat zij andere importeurs noemen als reden is echt kul.

Heren, laten we ontopic blijven.
Deze topic betreft het onderwerp RCC en niet Lesli Duitsland.

@Heartworm:3 september lijkt mij een geschikte datum voor je om eens te praten met de heren van Lesli hoe jouw gedachten zijn in plaats hier op het forum.
Weet zeker dat je een eerlijk antwoord terugkrijgt.( zie het als een tip)

Edit: alle posten die niet over dit onderwerp gaan,zullen worden verwijderd, dus graag ontopic maar weer

Laatst bewerkt:
Er is ook geen andere importeur die dit op deze schaal doet, dus dat zij andere importeurs noemen als reden is echt kul.

Dat vond ik inderdaad ook niet zo tactisch, maar ja wijzen is oh zoveel makkelijker dan fouten bekennen.

De Duitse markt? Daar hebben ze nog nooit een pot verkocht toch?

Verder vind ik dat Lesli zich een beetje verschuilt achter concurrenten in de vorm van:
Zij doen het, dus wij moeten wel.
Erg flauw, en als marktleider is dit echt een beetje verstoppertje spelen.
Kom er gewoon eerlijk voor uit dat je 200+ gram op deze manier wilt uitbuiten. Er is ook geen andere importeur die dit op deze schaal doet, dus dat zij andere importeurs noemen als reden is echt kul.

Broekhoff is/was hier ook erg bedreven in. Twee/drie jaar geleden heb ik het boek voor verkooppunten in gezien voor de producten. Daar stond ook geen enkele échte 500 grammer in vermeld. Destijds was de zwaarste pot 450 gram. 50 gram marge voor de keuringen zogezegd.

Mogelijk dat Broekhoff dit inmiddels aangepast heeft. Als je sommige producten ziet, zou je zeggen van wel.

Back
Bovenaan