Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is toch niet heel gek? Met veel bombarie kondigen ze dit aan. Een hoop beloftes. Vervolgens wordt het verzet. Nu komen ze met een fictieve datum. Het is allemaal “misschien”. Als jij je vuurwerk bestelt en “misschien” krijgt, dan bestel je het ook liever niet toch? Organisatie loopt tegen een hoop dingen aan maar de communicatie erover is ook slecht.Het is pas een soap aan het worden hoe sceptisch iedereen is. Ook ik reageerde uit emotie toen het net bekend werd dat het niet door ging echter alle spook verhalen die ik hoor manmanman. Beetje goede hoop dat het door gaat 05 oktober mag wel, en als het mei 2025 wordt dan is dat zo. Ik ga er vanuit, zeker door de namen die er aan verbonden zijn/reclame er voor maken dat de kans groot is dat het 05 oktober plaats gaat vinden. Ieder die dan niet kan, jammer/pech en stuur gewoon een e-mail of je kan annuleren. Er zijn genoeg mensen die hier nog heen willen en zodra er zekerheid is dat het 05 oktober gaat plaats vinden zal dit vast professioneel door pyrodise worden opgelost.
Toen het als eerste werd verzet konden ze toch zelf niks aan doen? Zoals ze zelf aan geven is de vakantie periode net pas afgelopen en proberen ze dit jaar nog te regelen.Het is toch niet heel gek? Met veel bombarie kondigen ze dit aan. Een hoop beloftes. Vervolgens wordt het verzet. Nu komen ze met een fictieve datum. Het is allemaal “misschien”. Als jij je vuurwerk bestelt en “misschien” krijgt, dan bestel je het ook liever niet toch? Organisatie loopt tegen een hoop dingen aan maar de communicatie erover is ook slecht.
Ik nietJa hoor geen probleem
Dark of silent salutesDummys! wordt vast leuke show![]()
Die kan je kopen bij de merchandiseDummys! wordt vast leuke show![]()