[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Inderdaad wat een negatieve reacties hier!
Het is nog steeds balen dat het niet de eerste keer doorging, maar hun doen hun best om als nog dit jaar te laten gebeuren.
En voor de gene die de boel loopt af te zeiken hier, blijf lekker thuis! Dan kan iemand anders die er wel zin in heeft jou plaats overnemen.
Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in :d

Het lijkt wel of je helemaal positief of negatief moet zijn over dit onderwerp. Een soort politiek links rechts verhaal.

Je kunt toch bijzonder veel waardering en begrip hebben voor de organisatie maar ook sceptisch zijn over of het überhaupt nog mogelijk is om daar over 2,5 week te staan.

Er is (op een paar mensen na) niet heel veel negativisme toch? Ik snap wel dat mensen die niet kunnen hun kaartje willen verkopen. Als nieuwe koper wil je toch ook pas een kaartje kopen als je zeker weet dat je kunt op de datum dat het is.

Laatst bewerkt:
Het is pas een soap aan het worden hoe sceptisch iedereen is. Ook ik reageerde uit emotie toen het net bekend werd dat het niet door ging echter alle spook verhalen die ik hoor manmanman. Beetje goede hoop dat het door gaat 05 oktober mag wel, en als het mei 2025 wordt dan is dat zo. Ik ga er vanuit, zeker door de namen die er aan verbonden zijn/reclame er voor maken dat de kans groot is dat het 05 oktober plaats gaat vinden. Ieder die dan niet kan, jammer/pech en stuur gewoon een e-mail of je kan annuleren. Er zijn genoeg mensen die hier nog heen willen en zodra er zekerheid is dat het 05 oktober gaat plaats vinden zal dit vast professioneel door pyrodise worden opgelost.
Het is toch niet heel gek? Met veel bombarie kondigen ze dit aan. Een hoop beloftes. Vervolgens wordt het verzet. Nu komen ze met een fictieve datum. Het is allemaal “misschien”. Als jij je vuurwerk bestelt en “misschien” krijgt, dan bestel je het ook liever niet toch? Organisatie loopt tegen een hoop dingen aan maar de communicatie erover is ook slecht.

Het is toch niet heel gek? Met veel bombarie kondigen ze dit aan. Een hoop beloftes. Vervolgens wordt het verzet. Nu komen ze met een fictieve datum. Het is allemaal “misschien”. Als jij je vuurwerk bestelt en “misschien” krijgt, dan bestel je het ook liever niet toch? Organisatie loopt tegen een hoop dingen aan maar de communicatie erover is ook slecht.
Toen het als eerste werd verzet konden ze toch zelf niks aan doen? Zoals ze zelf aan geven is de vakantie periode net pas afgelopen en proberen ze dit jaar nog te regelen.
Bij de gemeente krijg je echt niet binnen 1 werkdag al gelijk toestemming, buiten het feit dat alle betrokken partijen ook die dag kunnen.
Het is inderdaad ''misschien'', maar dat is al beter dan een nee. En als je die datum niet kan stuur hun gewoon een mail dat je niet meer kunt en geld terug wilt hebben.
Dat hebben ze eerder ook al aangegeven...
Communicatie is ook slecht, dat is waar. Maar als ze zelf ook nog weinig weten heb je ook weinig te melden.

Negatieve berichten zijn niet alleen hier te lezen.
Op Facebook worden ze al uit gemaakt voor oplichters en weet ik wat allemaal.

Laatst bewerkt:
Maakt mij niet uit of het nou 5 oktober wordt of ergens in 2025.
Ik zoek nog wel 1 kaartje voor iemand die met mij mee wil, parkeerticket heb ik al.

1000005338.jpg
Hier alvast wat Fotos van de mascleta die staat te popelen om opgehangen te worden!

Bijlagen

• IMG_20240919_113827_467.jpg
    IMG_20240919_113827_467.jpg
    131,5 KB · Weergaven: 111
  • IMG_20240919_113826_940.jpg
    IMG_20240919_113826_940.jpg
    209,5 KB · Weergaven: 106
  • IMG_20240919_113922_493.jpg
    IMG_20240919_113922_493.jpg
    177 KB · Weergaven: 109
  • IMG_20240919_113922_189.jpg
    IMG_20240919_113922_189.jpg