Ubercool, Ubertoll, Uberschon

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2701 A,B,C
Artikelnaam: Ubercool, Ubertoll, Uberschon
Netto kruitgewicht: 3 x 80 gram
Aantal schoten: 3 x 8 schoten
Effectomschrijving: 3 x Ubervet! Deze Duitse budgettoppers vullen jouw vond perfect aan!
Max. tube diameter: 25mm
Adviesprijs: € 15,00
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

2701-ubercool-uberschon-ubertoll-kopi%C3%ABren.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
3 prima budgetcakejes! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerktotaal Winkeliersdemo 2018:

deze zijn verschrikkelijk veel verkocht door mij... niet vreemd natuurlijk gezien je 3 - voor het oog - leuke cakes verkoopt voor het relatief lage bedrag van € 15,00...
voor degene die hem had, wat vond je ervan? misschien zelfs een filmpje?

Ik heb er helaas geen filmpjes van maar ik vond ze nog best prima! Het verbaasde me zelfs. Stak ze om 19.00u aan dus had geen groter vergelijkingsmateriaal wat ze goed doet haha

Ik heb ze alle 3 in de vooravond afgestoken en vond ze erg goed. Ze schoten vrij hoog in de lucht met een redelijk groot en erg helder effect. Goede kwaliteit en een onwaarschijnlijk goede prijs.

Een stookmaat had dit setje aangeschaft. Ik heb alleen de Übercool gefilmd. Helaas een beetje onscherp, maar het idee is duidelijk. Ik vond het maar matig. Scheefgetroffen boeketjes.

Dit filmpje zal niet echt spectaculair zijn om de producten. Wel is dit filmpje geweldig om te zien/horen. Onze jongste pyro van 9 helpt hierbij het afsteken van de cakes. Geweldig om te horen hoe hij aan het genieten is! Jong geleerd is oud gedaan :handsup:

Leuke cakes voor in de vooravond, maar zoals gezegd de sfeer in de film is top. Lekker stoken met de kids, mooiste wat er is.

Back
Bovenaan