U Too

Artikelnummer: 7005
Artikelnaam: U Too
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 65 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Meer informatie volgt nog!

u-too-compound-freak-actie.jpg

Dure hobby heb je als je voor elk product de adviesprijs betaald:bonk: Onlineprijs is 139 dus 2,14 per schot.. alsnog te veel..

Van Katan zijn wij dit wel al gewend, maar dit keer gaan ze te ver en graven ze hun eigen graf. Doodzonde natuurlijk. Gelukkig heb ik net nog een leuke bestelling geplaatst bij een Outlet in Gelderland, dit keer is zelfs Rubro goedkoper dan Katan, dat wilt toch wel iets zeggen. Hoe dan ook, ik hoef mij nu verder niet meer echt druk te maken over de prijzen aangezien ik vrijwel al mijn gehele budget heb opgemaakt wat was voor dit jaar ingesteld op 500 euro.

Toch is het best een 'slimme' compound, waar de opbouw goed in elkaar zit. Ben daar altijd wel van gecharmeerd.

Blijft natuurlijk Katan, dus hoe die in de straat komt is een verrassing. Maar mochten de boeketjes in de buurt komen van de LOUD cakes; heb je best een sierlijk blokje staan.

En de prijs voor ''hier gaat absoluut geen rooie cent van mij heen'' gaat naar! U too van Katan fireworks!

Voor deze prijs voor die 2 cakes mag je op ze minst toch een stuk mooie pyrotechniek zien.. dit is gewoon na te bootsen met 2 losse cakes van 20 euro per stuk...

misschien is dit een ode naar de vuurwerk fans en zijn ze een woord vergeten? moest er niet staan fuck u too?

Back
Bovenaan