Tycoon

Mooie box alleen lijkt de burst niet al te top ! Verder een erg gevarieerde box!

Misschien niet in de bovenstaande film, maar de burst is werkelijk super hard van deze box! Het zijn dan geen doffe klappen als die van de break out of mening andere illegale blokken, maar deze box is wat de burst betreft echt super!

Ikzelf noem het hier:
de uitwerkingen zijn groots! Beginnende bij een goed tempo, hele mooie kleuren en de tegen de burst mag je écht 'u' zeggen voor 25mm, en dit hoor je mij ook zeggen toen deze box bezig was. Enorm van genoten en echt een aanrader voor ieder!

Daarbij:
Wat een ongelooflijk vette compound, zeg! :shocked: Echt megabreed, met enorm harde klappen. De lucht is volledig gevuld met crackling, van links tot rechts. Zwaar dikke aanrader!

2 ervaringen in dit topic, 2x keer vermeld dat de burst snoeihard is :wink:

Deze was echt bizar dik! Snoeiharde burst, lekker afgewisseld en grote boeketten. De topper van de avond samen met de Obsessed. Ik kon niet geloven dat het 25mm was.

• Like
Waarderingen: Kees
Dit was inderdaad de topper van de avond, samen met de Starbuster wat mij betreft! Ik had deze box al afgelopen jaarwisseling in de straat gezien, maar ook vanaf deze afstand met een demo komt ie MEGA indrukwekkend over! Heerlijke tempo, gigantisch grote crackling wolken, en een prachtige spektakel!

Deze was heel dik gister op de demo! Heb hem zelf vorig jaar geschoten, maar ik vind hem gister toch iets indrukwekkender, echt een topper!

Tycoon

Nee de boxen stonden ver genoeg uit elkaar en ik stond op het fietspad recht onder een van de boxen. Ik weet wat ik gezien heb :wink:

Ze stonden 65 meter uit elkaar! Bewuste keuze van AVRI om zo het publiek links, als rechts op het terrein een goede indruk te geven.

Wat een topper deze Tycoon, al in de collectie gehad met meer wind en toen voor een zeer gunstige prijs. Nou laat ik hem staan en is het weer ruimte voor iets anders. Met de korting zal je hem nog net aan kunnen doen.

Na het zien van de beelden van vorig jaar moest ik deze hebben. Zeker geen spijt van. Wat een fantastische box was dit in de straat.

Vanaf 1:26 als afsluiter van mijn rode project. Wat een dikke beuker van Wolff zeg! Absolute aanrader, opbouw, kleuren en boeketten helemaal top!

Back
Bovenaan