vuurwerkduiven
VWC lid
Mooie box alleen lijkt de burst niet al te top ! Verder een erg gevarieerde box!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie box alleen lijkt de burst niet al te top ! Verder een erg gevarieerde box!
de uitwerkingen zijn groots! Beginnende bij een goed tempo, hele mooie kleuren en de tegen de burst mag je écht 'u' zeggen voor 25mm, en dit hoor je mij ook zeggen toen deze box bezig was. Enorm van genoten en echt een aanrader voor ieder!
Wat een ongelooflijk vette compound, zeg!Echt megabreed, met enorm harde klappen. De lucht is volledig gevuld met crackling, van links tot rechts. Zwaar dikke aanrader!
Komt omdat je gefopt word 2x dezelfde box en ja tuurlijk kijk je naar 1 box maar de indruk is dan toch heel anders...Deze was heel dik gister op de demo! Heb hem zelf vorig jaar geschoten, maar ik vind hem gister toch iets indrukwekkender, echt een topper!
Komt omdat je gefopt word 2x dezelfde box en ja tuurlijk kijk je naar 1 box maar de indruk is dan toch heel anders...
Nee de boxen stonden ver genoeg uit elkaar en ik stond op het fietspad recht onder een van de boxen. Ik weet wat ik gezien heb![]()