Twist 'n Shoutje

is wel tedoen niet goedkoop per shot maar voor 2 euro voor 3 van die dingentjes is het altijd wel leuk voor erbij;

Hier nog een foto:

24lslu8.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Vind het altijd erg leuke dingen die kleine fluitpotjes. heb er ieder jaar weer verschillende van maar die zijn meestal 25 schots en deze maar 16schots voor hetzelfde geld dus deze ga ik niet halen, maar toch een leuk idee van Lesli om ze ook te gaan maken. deze fluitpotjes zijn overdag altijd leuk voor de afwisseling.

Niet te vergeten dat hier geen crackling bij zit, wat bij vele wel weer zit. Maar nog steed 2 euro voor 3 van deze bakje zeker goed te doen!

Inmiddel uitgeprobeerd. De verpaking potje zelf is best prusterig gemaakt. Maar Had hem afgestoken en was wel leuk ding zeker voor dit geld ik zou zeggen gewoon mee nemen voor die gemiddel 66 cent per stuk is pakje of 3 voor erbij wel leuk jammer dat ik 1 pakje aan een maat moest geven gister xD

Leuke potjes, zeker voor de prijs! Schieten best hoog en de fluit is zeker hard te noemen. Gingen om nog een paar pakken maar was helaas al uitverkocht. Volgend jaar meer!
Filmpje (Staat er niet helemaal op):
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Had hier 3 pakjes moest van me ma 1 pakje aan maat mee geven maja. Was zeker goed voor ok later in de avond ja heb er 1x16 shotje voor tegen 12 bewaard toen het ff rustig was xD Koop eind dit jaar hier denk ik wel weer een pakje of 4 van samen met de Knock out extra long. Go lesli !! :)

Back
Bovenaan