Twist 'n Shout

Artikelnummer: 177
Artikelnaam: Twist 'n Shout
Bruto Gewicht: 1083 gram
Netto Kruitgewicht: 135 gram
Aantal Schoten: 225
Effectomschrijving: 225 schoten fluitende staartsterren in de kleuren rood,groen en goud
Tijdsduur: 120-130 sec
Stijghoogte: 15-20 meter
Richtprijs: €.14,95
Verpakkingseenheid: 10/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

177_twist_-_n_shout.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is niet nieuw, maar zit al meer dan 5 jaar in het assortiment. Ik heb geen ervaring met deze fluitpot, maar ik denk dat die gelijk staat aan de andere 225 schots fluitpotten.

Laatst bewerkt:
Hier nog een foto van deze fluit pot

2njeick.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Dezehebikjarengeleden gehad en ik vind het een leuke bak. Alleen was hij toen iets goedkoper.
Greetz

Heel lang geleden deze al een keer gehad en vond het toen een erg leuk fluitbakje doordat er kleur in zat. Daarom deze afgelopen jaarwisseling ook gekocht en met m'n stomme kop na twaalven afgestoken, want hij was veel te langdradig en kleurloos tussen het geweld van alle andere producten. In de vooravond was het overigens een prima ding geweest, maar hij was in mijn beleving niet meer het stukje vuurwerk van een paar jaar geleden.

Filmpje van de twist 'n shout. Gefilmd met een gopro dus geluid en beeld is niet het beste voor vuurwerk maar het geeft een idee, mooist in HD:

Back
Bovenaan