Twirling Whirling

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5114
Artikelnaam: Twirling Whirling
Bruto Gewicht: 3000gram
Netto Kruitgewicht: 993,6gram
Aantal Schoten: 72sh
Effectomschrijving: Grote spinning effecten gaan over tot een helder wit blinkend effect met titanium salute effecten. Maar liefst 72 schoten, 1KG kruit en maar 1x aansteken! Dankzij de waaiervorm creëert deze cake een extra breed effect in de lucht!
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: 30sec
Stijghoogte: 30-40 meter
Richtprijs: 99,99

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm spinners naar salutes. Das interessant, maar eens in de gaten blijven houden! Cafferata heeft wel degelijk leuke nieuwe producten erbij zitten dit jaar! Misschien toch voor 't eerst iets van bestellen....

Lijkt wel alsof deze met de verkeerde lont is afgestoken. Anyway, erg mooie uitwerkingen maar 100 vind ik net iets too much. Maybe next year

Hele mooie box. Paar tientjes goedkoper en hij zou helemaal top zijn. Inderdaad wel andersom dan op de film afsteken dan.

Ik ga er inderdaad vanuit dat die op de video verkeerd om geschoten word. Desalniettemin een toffe cake

Als deze goed aan wordt gestoken heb je een geweldige bak in de straat hoor, erg gaaf uitgevoerd.

Wat een prachtige box! Alhoewel hij, denk ik, verkeerd om aangestoken is, is dat natuurlijk wel een heel dik product om te schieten op oudjaarsdag. De prijs is met een beetje freakactie ook nog wel te doen denk ik :D

Hij is inderdaad andersom aangestoken maar wat een dikke topper is dit zeg! Ze zijn bij cafferata heel goed bezig.

Zag er dik uit op de demo vanavond, maar dat laatste salvo met salutes deed toch wel een beetje denken aan iets te ruim gevuld sample. Hopelijk heb ik het mis!

Blij dat ik hem aangeschaft alleen die salutes mag je van dromen hier! Denk ook dat de salutes wel tegen gaan vallen

Cafferta gebruikt altijd samples toch .. heb in her verleden meerdere producten gehad van maar nooit kwam het overeen met hun filmpjes

Cafferta gebruikt altijd samples toch .. heb in her verleden meerdere producten gehad van maar nooit kwam het overeen met hun filmpjes

Bijna heel vuurwerk nederland gebruikt samples tijdens hun demo's. Maar zoals gezegd word die salutes zullen er zo niet in zitten verwacht ik.

Back
Bovenaan