Twirling Whirling

Cafferata heeft idd wel samples. Maar dat heeft iedereen tegenwoordig wel.
En cafferata is vaak wel prijzig. Maar hun producten zijn over het algemeen gewoon wel echt goed. Dus misschien krijg je niet wat je nu ziet, maar heel slecht kan het haast niet zijn.
greetzzz

Dit was voor mij één van de absolute toppers van gisteravond. De spinners geven een hemelbreed gekleurd effect, maar ontbranden ook precies goed in de W-shape. Veel W-shape cakes ontbranden op één lijn, maar bij dit product was het in de lucht nog goed herkenbaar als W-shape cakebox. De witte blinkers hangen lang, de spinners gaan mooi hoog en spinnen ook echt; topbox! Alleen dat laatste salvo, dat zal wel een tandje minder worden in de straat ben ik bang..

gaaf die effecten en gaaf die waaier aan het eind. Alleen zou een kleurtje in deze bak niet misstaan ?

De effecten bij de eerste cake vol mogen zijn en de salutes blijken uiteindelijk dus niet zo hard te zijn.

Gewoon een prima product zo te zien. Je kunt zeggen wat je wilt van Cafferata, maar met de Showtime lijn zit je bijna altijd goed:thumbsup:

Zo dan, die is wel heel gaaf. Mooie volle en dikke spinners en prima blinkers erboven. Prijs vind ik vrij fors, maar met een leuke korting heb je wel een prachtige waaier in handen hoor.

Dit is inderdaad een schitterend product wat ik zo kan beoordelen op film. Op de demoavond in september ook mogen aanschouwen, maar deze straatversie lijkt het minstens zo goed te doen. Goede spinners, mooie volle blinkereffecten, flinke effectgrootte, prima tempo. Prijzig product, zo als een groot gedeelte van de Showtime lijn, maar wel pure kwaliteit.

Ziet er goed uit. Deze stond hier op de lijst, maar heeft het net niet gered. Als ik zo de beelden zie dan baal ik toch wel dat ik hem niet live in de straat heb meegemaakt.

Ziet er toch wel heel fraai uit in de straat zo zeg, nu die films pas gezien, maar dit is absoluut een mooie toevoeging ook met een kleurenbak erbij en deze tails eronder.

hoewel het een schitterende bak is en spinners mijn favoriete effect zijn zal ik hem niet snel kopen. De prijs is, ondanks dat het showtime is, mij toch echt te hoog.

Ook op bovenstaande film van Vuurwerkkoning komt deze weer goed uit de verf zeg. Toch echt even de acties in de gaten gaan houden, voor de adviesprijs wellicht wat te prijzig, maar met een actie wel heel interessant.

Back
Bovenaan