Twice the Limit

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DA73
Artikelnaam: Twice the Limit
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 40 en 36 schoten
Effectomschrijving: DA73A:40 shots megacake;de perfecte afsluiter van het jaar! 40 fantastische rode staarten die in de lucht uiteen spatten in diverse gekleurde palmen onder een geweld van crackling sterren.
DA73B;36 shots supercake, welke niet mag ontbreken in uw vuurwerkshow! 36 gouden staarten die tot een uitbarsting komen in verschillende gekleurde kometen en brocade effecten

Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 129,00,-
Verpakkingseenheid: 1
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja jongens, 2 500 grammers in 1.
Je kunt ze alle twee afzonderlijk van elkaar afsteken.
Je haalt dan de 1 cake uit de andere cake.
Ik ben degen die er naast staat :p

Maar goed, je kunt hem er ook lekker in laten zitten en zo maak je je eigen 1000 grammer!!

Laatst bewerkt:
hey er zijn dus 2 van die siamese-tweeling-cakes, wederom een topper, maar ook zelfde verhaal: wat een prijs grrrrrrrrr

Ook bij dit "pakket" vind ik de 2e cake niet zo overtuigend als de eerste cake, die is namelijk weer erg goed voor zover ik het op film kan beoordelen.

Ook hier geld weer dat ik hem in werkelijkheid wil zien, want voor het geld wil ik wel 2 cakes naar mijn smaak hebben. :wink:

Oh, ik vind juist de tweede, met de bijzondere en heldere kleuren, veel mooier dan de eerste, met dat vermaledijde crackling waar ik onderhand spuugziek van ben.
Maar goed, veels te duur...

Ik vind het een prachtig product deze "1000 grammer"
Duidelijk te zien is is dat Schuurmans een andere weg is ingeslagen.
Effecten en kleuren zoals we niet van Schuurmans gewend zijn.
Ik vind het een compliment waard.
Schuurmans moet alleen nog iets aan de hoge prijzen gaan doen.

Back
Bovenaan