Tweelingen

De geschoten cakes op de demo's waren samples en daar gingen weleens schoten van omlaag. Witte Tentenverhuur had dit zelf ook gezien en daarnaast de reacties op VWC gelezen betreffende de veiligheid van deze cakes.

Afgelopen week kwamen de cakes binnen en heeft Witte Tentenverhuur besloten om de cakes te laten testen om toch de veiligheid te kunnen waarborgen, zie ook reactie van Evelien enkele dagen terug;

Hallo mensen

*verhaal afkeuring schoffies, verwijderd uit deze quote*

Nu we toch bezig zijn, de tweeling dat comentaar hebben we gelezen en ons te harte genomen, en we zijn nu druk bezig om deze zelf te testen.
Dit doen we in Duitsland, en door verschillende mensen zodat we een goed beeld krijgen.
Tot nu toe zien ze er goed uit, dus waarschijnlijk was het het monsterdoosje
wat wij toegestuurd hebben gekregen, voor de shows, waar een productie fout in zat, maar we kijken nog even verder, want het laatste wat wij bij Marijn willen is ongelukken.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet Evelien Arler Marijn

Inmiddels is er getest en is het duidelijk dat de cakes die te koop zijn in de winkel volledig naar behoren werken en prima op hoogte knallen. Het effect is hetzelfde gebleven, maar alles knalt nu hoog in de lucht en schieten niet meer alle kanten op.

Goed nieuws! Dan zal ik hem volgend jaar zeker aanschaffen! Voor dit jaar hou ik mijn omruiling in stand.

Geweldig dat er zo direct wordt ingegaan op zelf geconstateerde tekortkomingen en geluiden van de liefhebbers/kennerskant uit. Goed zo, Marijn!

Laatst bewerkt:
Zoo, deze was gaaf zeg! Blij dat ik hem heb genomen. Alleen rond kwart over 12 viel hij iets wat weg, deze cake komt beter tot zijn recht als het rustig is.

Wat een topper is dit zeg!!!! Helemaal geen boeketten die alle kanten uitvliegen, nee gewoon netjes recht omhoog, heel gave cake is dit, aanrader!! Neemhem volgend jaar zeker weer.

In èèn woord : GEWELDIG!!!

Harde Brust, leuke spinners en niet te vergeten grote boeketten:D
Volgend jaar zeker meer van deze kopen:p

Lucca zegt het hierboven al: In èèn woord : GEWELDIG!!!

Super origineel, relatief harde burst en grote boeketten. Ik heb met kak in de broek deze cake aangestoken omdat op de demo van vuurwerkland steenbergen de bombettes alle kanten op vlogen. Ik had zelfs alle folie van de bovenkant eraf gehaald zodat de bombettes zo hoog mogelijk zouden komen.
Alles ging echt mooi naar boven toe. Nog niet 1 die er wat uit het lood ging. Echt top. Toe deze klaar was, wou ik dat ik er nog 1 had, maar helaas.
Volgend jaar absoluut weer bij de selectie, zeker weten. 1 Van de toppers van de avond. (samen met het goud assortiment, bursting gold en X-plosion)

Wow wat een gaaf ding zeg.
Na de demo kwam hij wat gevaarlijk over, maar daar was helemaal niks van te merken gister.
Hij ging perfect recht omhoog, met heerlijke spinners, goede burst en een leuk effect.

Aanrader!

Heb hem per 2 geschoten en dat was een prima geweld, langdurig ook, viel gewoon op dat ie zo lang doorging, maar wel constant effecten gaf.
Voor het geld een topcake, zoals hierboven al staat, volgend jaar is ie er zeker weer bij, die tail is ook top! :D

Echt een schitterende cake, had er 2 doorgelont als finale bij een doorlont project. Daar was de straat toch wel even stil van. Dit jaar een karton inkopen denk ik:)
Altans, hoeveel zitten er in 1 karton?

Laatst bewerkt:
hi all,

Wat een mooie bak zeg. Ongelovelijk, deze heb ik gemist in mijn voorbereiding op afgelopen oud en nieuw. Komend jaar gaat tie er zeker bijkomen als alles meezit.

Offtopic: Kmoet zeggen dat ik steeds meer gecharmeerd raak van Marijn. Effecten zijn verrassend en vernieuwend. Dus complimenten. Keep up the good work.

greetzz

Wat mij eigenlijk opvalt, of dat het zo lijkt.

Zitten er nou 2 soorten crackling in 1 van die boeketten?

lijkt zo op het filmpje van heartworm

als je 't verschil tussen crackling en timerain bedoelt; ja :)

hmm, je zegt in één boeket...?! geef ns een hint?

edit: nope, ik zie een boeket met crackling, en een boeket met timerain, om en om met een krakelloos boeket :)

als je 't verschil tussen crackling en timerain bedoelt; ja :)

hmm, je zegt in één boeket...?! geef ns een hint?

edit: nope, ik zie een boeket met crackling, en een boeket met timerain, om en om met een krakelloos boeket :)

Heb even goed gekeken, het komt zo over op het filmpje, dus het lijkt maar zo.

Tussen timerain en crackling zit wel een groot verschil.

Heerlijke cake met spinners en een heerlijke achtergrond geluid trouwens ook haha, je zal zo'n kind toch ....., maar ook heel leuk om zijn enthousiasme te horen :wink:

Het geluid van die spinners! Super! Had er 2 doorgelont. Dus ruim 1 minuut dit effect. Genieten! Spinners deden ook trouwens niet raar (laag klappen bijv.).

Back
Bovenaan