Tweede Kamerverkiezingen 2025

want iedereen in China is zwaar ongelukkig ook. Not.

Ik heb net de moeite genomen om hier even op t forum te kijken waarop en vooral wat jij allemaal reageert. Is het niet enorm vermoeiend om de hele dag zo enorm negatief te denken en jezelf zo enorm negatief uit te laten?
Toevallig laatst nog mini docu gezien over China wat ik zeer verontrustend vind. En ook daar begon het met een digitale munt. Ff kijken of ik die docu kan terug vinden

Toevallig laatst nog mini docu gezien over China wat ik zeer verontrustend vind. En ook daar begon het met een digitale munt. Ff kijken of ik die docu kan terug vinden
Bespaar te moeite. I don’t care. Al gaat het wel allemaal zoals jullie zeggen, ben ik niet de aangewezen persoon die er wat aan gaat veranderen. Ik leef m’n leven in het hier en nu en met de dag. Ga gerust de discussie verder met anderen aan.

Eigenlijk is wat hier nu de laatste pagina's gebeurt synoniem voor onze politiek.

Ze beginnen vrij respectvol en daarna wordt het modder gooien, want jij dat en ik dit.
Dan komt het gescheld, de verwijten en uiteindelijk kijkt iedereen boos naar elkaar en willen geen omgang meer met de andere partijen.

Dus weg compromis, weg dialoog, weg coalitie.

Eigenlijk is wat hier nu de laatste pagina's gebeurt synoniem voor onze politiek.

Ze beginnen vrij respectvol en daarna wordt het modder gooien, want jij dat en ik dit.
Dan komt het gescheld, de verwijten en uiteindelijk kijkt iedereen boos naar elkaar en willen geen omgang meer met de andere partijen.

Dus weg compromis, weg dialoog, weg coalitie.
Wanneer ⚡️hoot to Thrill/ Link⚡️force en snuifie de groene thee op hebben kunnen we ons borst pas echt nat maken😌

Daar begon dit hele topic mee, zie post numero uno...
Hm dan wordt het blanco voor de kiesdeler (bijvoorbeeld Libertaire Partij, doen sinds 2012 mee en nooit meer dan 5.000 stemmen behaald). Want van de partijen tegen een verbod zou ik normaliter alleen de SP overwegen. En net de SP wil best met een CPN-PvdA in een coalitie, dus dan haak ik af. BBB zou stemmen zijn voor nog meer Bayer BASF Benzylcyanide zorgen. FvD spreekt voor zichzelf sinds de reptielenverhalen. JA21 alleen nuttig bij 100.000 euro per jaar aan salaris of meer. De PVV is kansloos en een verkapte VVD stem in mijn ogen.

Back
Bovenaan