Airforce
VWC lid
Wat een onzin praat jij over Fvd. Je praat puur de nos na. 9/11 wordt niet ontkent. Of laat het mij ff zien waar dat gezegd wordt.
Maanlanding werd ook niet ontkent door Thierry maar hij zette er vraagtekens bij of het echt is gebeurd.
En achteraf gezien waren de coronavaccins niet veilig. Ken persoonlijk mensen met vaccinatieschade.
En politici voor een rechtbank verantwoordelijk stellen voor het in gevaar brengen van mensen is niet meer dan normaal ( kijk wat bijvoorbeeld von der Lijen haar partner, heeft verdiend aan de vaccinaties... ook tribunaal waardig.)
En omvolking? De meeste Nederlanders zien het voor hun ogen gebeuren. Veel Nederlanders zien hun dorp of stad niet meer zoals 25 jaar geleden. Ze voelen zich er niet meer thuis.
Echt minder nos kijken en, nu komt het, ga zelf na of het klopt wat de media zegt want je praat precies dat narratief na.
Ik zou de definitie van ontkennen even opzoeken, want je geeft gewoon een creatief synoniem voor ontkennen. Kon er wel even om gniffelen in alle eerlijkheid. Ook het woord tribunaal heeft een andere/geladen betekenis: "speciale rechtbank, bijvoorbeeld voor berechting van oorlogsmisdadigers " aldus de van Dale. Het riekt toch allemaal naar iets extreems; terechtstellen. Ze hebben trouwens helemaal niemand in gevaar gebracht, mensen die corona een zware griep hebben genoemd wel als ze het voor het zeggen hadden gehad. Achteraf kritische vragen stellen bij het uitgevoerde (nood) beleid mag en is helemaal niks mis mee. Maar de stap naar tribunalen is dan toch weer van de orde gekkigheid. Overigens, graag een bron over je claim van van der Leyen, dan kan het worden gecontroleerd. Iemand anders hier begon bijvoorbeeld over een "totaalverbod op alcohol" in het partijprogramma van GL-PvDA. Dat bleek complete duimzuigerij te zijn namelijk. En de term omvolking heeft ook een schichtig historisch verband, dat weet je vast. In de huidige vorm wordt omvolking gekoppeld aan "planmatige vervanging" van de autochtone bevolking, hetgeen insinueert, zoals bij bijna al deze retoriek, dat er een kwaadwillige, niet te vertrouwen en samenzwerende elite is; "het kartel".
Nogmaals ik stem niet eens links, maar de FvD is tegenwoordig een parodie op wat het ooit was.