GMP VWC lid Vandaag om 08:38 #22 Richardus zei: Ai, die magere boeketjes zijn wel een domper... Klik om te vergroten... Turning bonsai?
Richardus zei: Ai, die magere boeketjes zijn wel een domper... Klik om te vergroten... Turning bonsai?
JanFireman VWC lid Vandaag om 08:44 #23 Richardus zei: Ai, die magere boeketjes zijn wel een domper... Klik om te vergroten... Dat was ook het eerste wat in mij opkwam..
Richardus zei: Ai, die magere boeketjes zijn wel een domper... Klik om te vergroten... Dat was ook het eerste wat in mij opkwam..
R rollingthunder VWC lid Vandaag om 08:46 #24 Dit is nou een meer realistisch 5% burst product video… wel grappig dat de meeste het gelijk vinden tegenvallen. Ik vind het een leuk product alleen nu koop ik liever iets vergelijkbaars bij de discounters in DE voor een behoorlijk lager bedrag.
Dit is nou een meer realistisch 5% burst product video… wel grappig dat de meeste het gelijk vinden tegenvallen. Ik vind het een leuk product alleen nu koop ik liever iets vergelijkbaars bij de discounters in DE voor een behoorlijk lager bedrag.