Turning Boom *NIEUW 2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 7123
Artikelnaam: Turning Boom
Bruto Gewicht: 2 kg
Netto Kruitgewicht: 375 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Gouden staarten tollen hoog in de lucht en ontspringen in een prachtig kleurrijk glitterboeket!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €37,50

7123-Turning-Boom-A.png

sorry maar voor die prijs koop je gewoon een dikke 30mm riakeo cake ??? hou je nog geld over ook zelfs ,die belachelijke prijzen en ja het zijn adv verkoop prijzen maar man hou toch op

Ten opzichte van de Decibel is ie wat blink-heavy, maar dat is een smaakding. Heeft weinig concurrentie in de markt. Een Scuba heeft 30mm tubes en 500 gram, maar wel een euro of 9 duurder. Er valt dus wel degelijk wat te kiezen!

Spinner ziet er ok uit, maar er zitten toch een 'missers' tussen de boeketten (minder groot, slechte spreiding).
Als je em met deze prijs in de markt zet, verwacht je toch wel stabiele kwaliteit.

Ten opzichte van de Decibel is ie wat blink-heavy, maar dat is een smaakding. Heeft weinig concurrentie in de markt. Een Scuba heeft 30mm tubes en 500 gram, maar wel een euro of 9 duurder. Er valt dus wel degelijk wat te kiezen!
Scuba opgepikt voor 27,50 en is 30MM. Hier zal ook nog wel wat vanaf gaan maar zal ook rond die prijs te koop komen. Dan weet ik wel welke ik meepak.

Spinners zien er goed uit maar de burst / uitwerking lijkt wat tegen te vallen idd. Ik weet het niet, gelukkig nog een paar Decibel staan 🤨

De spinners zijn voor het grote deel prima, de boeketten zijn matig. Deze kan niet tippen aan de Decibel en de Rat (beiden uitloop) en ook niet aan de Scuba die nog wel verkrijgbaar is. Als er niets anders te vinden was zou ik deze nog overwegen maar nu zeker niet.

Jammer dat de kwaliteit zo te zien niet lijkt op de (oude versie) van de Decibel. Want had afgelopen jaar een van de laatste batches en die was ook al niet best. Flinke (advies-)prijsstijging ook, die moet in de freak wel onder de 25 komen als je de Scuba in de freak voor net onder de drie tientjes kunt halen met (toegegeven) meer gram en 30mm, dan is de keuze snel gemaakt.

Overigens wel fijn dat er veel nieuwe producten met spinners op de markt komen dit jaar!

De spinners zijn voor het grote deel prima, de boeketten zijn matig. Deze kan niet tippen aan de Decibel en de Rat (beiden uitloop) en ook niet aan de Scuba die nog wel verkrijgbaar is. Als er niets anders te vinden was zou ik deze nog overwegen maar nu zeker niet.
Hier mee eens, vind de boeketten ook matig. Idee is zeker top, maar hij is echt te wisselvallig zo op film. Zonde, want had zeker een topper kunnen zijn.

Back
Bovenaan