Turmoil 117 shots

Artikelnummer: 1084
Artikelnaam: Turmoil
Bruto Gewicht:
Netto kruitgewicht: 1360 gram
Aantal schoten: 117schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: nnb
Afmeting: nnb
Max. tube diameter: nnb
Stijghoogte: nnb
Adviesprijs: € 140.00
Voorverkoopprijs: € 70.00
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl
23102020115618TermoilHalloween2.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind deze wel een beetje op de Infinity van Wolff lijken! MAar net iets andere effecten

Zomaar het idee dat VWT in dezelfde fabriek shopt (vorig jaar ook al met die something different)

Ik vind deze wel een beetje op de Infinity van Wolff lijken! MAar net iets andere effecten

Zomaar het idee dat VWT in dezelfde fabriek shopt (vorig jaar ook al met die something different)

Nu je het zegt, vind die van Wolff wel een stuk mooier en beter tempo!

Hoeveel MM is deze box? 20/25/30?
Ze promoten de hele box ook nergens ja alleen in de banner.

Dat komt omdat dit een speciale box is voor alleen de Halloween-actie.

Maar als je op de link klikt die ik hierboven heb geplaatst kom je op de artikelpagina uit. Dus dat is al meer dan alleen in de banner wat jij schrijft.

Neem die eerste cake los op in het assortiment zou ik zeggen, zal vast genoeg animo voor zijn.

Vind het een wat onsamenhangend geheel, begint prachtig, maar de rest vind ik niet zo bijzonder.

Neem die eerste cake los op in het assortiment zou ik zeggen, zal vast genoeg animo voor zijn.

Vind het een wat onsamenhangend geheel, begint prachtig, maar de rest vind ik niet zo bijzonder.

Vond ik ook. Schitterend begin met het waaier gedeelte. Daarna verwacht je dat hij door trekt in die lijn, maar nee hij kan mij daarna niet meer overtuigen.

Inderdaad een leuke waaier voor de VOLT! Specialized lijn, nog wat gouden glitterz in de mines en je hebt een topper. Deze compound is in een betere versie verkrijgbaar voor een betere prijs.

Toch een leuke actie ook, met name het begin is indrukwekkend, daarna is het gewoon een oke box. Oogt als een goede deal voor zo een bak. Past er helaas niet meer bij qua budget, maar dat begin is mij interessant genoeg om hem te willen hebben.

Eerste cake doet me denken aan de Tailgate Fan van Broekhoff.

Straatvideo gevonden op Youtube. Is een omlabeling van de Infinity van wolff. Hij doet het goed in ieder geval

Back
Bovenaan