Turbo Domination *2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6966
Artikelnaam: Turbo Domination
Bruto Gewicht: 14,5 kg
Netto Kruitgewicht: 1991 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Domineer de straat met deze keiharde beuker! Deze compound is niet te stoppen met felle kleuren en keiharde crackling!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €199,95

6966-Turbo-Domination-A.png

Hoezo kan bv Broekhoff iets vergelijkbaars 20% (adviesprijs) goedkoper neerzetten? Qua effecten is het niks bijzonders...zoals het bij Riakeo dan nog wel verklaarbaar is

Adviesprijs 200🤤, eeeuh nee!
Adviesprijs is al dermate hoog dat de daadwerkelijke verkoopprijs ook zal tegenvallen.

laten we maar hopen dat niet ieder importeur zich wil vol wilt vreten dit laatste jaar over onze rug ,koop zelf iig zoveel mogelijk "oude "producten die her en der nog tegen redelijke prijzen te pakken zijn ,ga er niet in mee met die onzin prijzen dan maar minder stoken

laten we maar hopen dat niet ieder importeur zich wil vol wilt vreten dit laatste jaar over onze rug ,koop zelf iig zoveel mogelijk "oude "producten die her en der nog tegen redelijke prijzen te pakken zijn ,ga er niet in mee met die onzin prijzen dan maar minder stoken
Precies, der is nog zat oude parels te vinden.

Dit lijkt mij de opvolger van de Jackhammer, een heerlijke bak met een snoeiharde burst. Aangezien deze zonder kooi die burst niet zal hebben ben ik bang dat de beleving een stuk minder is. Hij is best leuk maar ook een beetje rommelig en zal daarom niet op mijn lijstje komen.

Bijzonder dat de kooiloze opvolger van de jackhammer nu onder de poema lijn is gebracht. Daar zou die an sich zeker in passen, als de 30mm burst nog zo dik was. Dat klinkt op de nieuwe video helaas niet zo, al zien de effecten er goed uit en het tempo is ook nog in orde. Al met al ben ik heel blij dat ik nog een originele jackhammer heb weten te scoren voor €130

Back
Bovenaan