Turbo Display Box 100 Shots

hahaha kik um jumpen ! Je lijkt mij wel, aansteken, sprinten, jumpen (jij heg ik hek) en filmen

Mooi man :blink:

Leuke doosjes zijn het.

Ja echt een musthave. Ik kreeg er 3 als vervanger voor de Cairo 6x waar ik met black Friday 17 euro voor betaalde.volgend jaar wil ik meer van deze!
@thunderboy dat is me broertje haha die is ook enthousiast.

Ja echt een musthave. Ik kreeg er 3 als vervanger voor de Cairo 6x waar ik met black Friday 17 euro voor betaalde.volgend jaar wil ik meer van deze!
@thunderboy dat is me broertje haha die is ook enthousiast.

17 euro voor de Cairo crackling?? Waar? Hahah!?

3 stuks gehad. het grappige is dat ik 2 verschillende versies had, terwijl batch als het goed is wel hetzelfde is? heel apart. al met al hele dikke doosjes voor iets meer dan 35 euro per stuk. gaven meer indruk dan sommige 30mm boxen.
Die tweede is de afgekeurde Santiago Masters in het label van de Turbo Display Box. Vreemd.

Deze was echt heel goed inderdaad, voor € 37,50 als Mystery Deal, echt een regelrechte topper voor 20 mm. Niet zo handig dat wij hier allemaal enthousiast zijn, goaat vast de prijs omhoog :wink:

Deze 3x samen met 3x ROTP verwerkt in de finale van mijn 18.00 showtje, wat een geweld en kwa timing kwamen ze precies uit.
Als ik hem weer voor rond de €35 per stuk kan vinden komt deze er zeker weer in meervoud bij.

Deze per toeval afgestoken, wat een gaaf ding zeg, uniek in zijn soort. Was erg leuk om af te steken toen de eerste stiltes vielen rond de klok van half 1.

Wat een leuk blokje. Heerlijk tempo en voor de prijzen die ik voorbij zie komen wil ik deze zeker meepakken.

Supergave dingen en echt tegen een super prijs gekocht ook dan, ziet er top uit.
Klein bakje, grootse uitwerking, toch een must have voor dit jaar.

Ben het wel met je eens dat dit een klein maar fijn bakkie is. Echter wel tegen een prijs van maximaal €35,- euro.

De online- en adviesprijzen zijn namelijk te hoog voor deze 100 shots, 500 grams bak omdat;
1- Er zijn 500 grammers voor lagere bedragen te vinden en 2- de tijdsduur bedraagt ongeveer 30 seconden. Is zo voorbij. Dat is bijna 2 euro per seconde als je uitgaat van de onlineprijs.

Echt goed voor 20mm, zo ook de prijs! Voor geweld hoeft het niet altijd 30mm te zijn! Doet me trouwens denken aan ive got the power, maar vind deze sterker! Mmmm, ik zie een V shape projectje aankomen!

Ongekend wat Magnum en Broekhoff uit 20mm weten te persen. Mensen in de straat staan er keer op keer versteld van dat er zoveel spektakel uit zo'n compact product kan komen. De effecten zijn stuk voor stuk goed uitgewerkt, de burst voor 20mm is prima en het hoge tempo is essentieel. Ontzettend van genoten en wat mij betreft blijft dit artikel nog jaren in het assortiment om zodoende uit te groeien tot weer een klassieker van Magnum en Broekhoff.

Kwam zojuist nog een straatfilmpje tegen, waarbij hij ook erg fijn overkomt.

Deze blijft stijgen in de wensenlijst. Na elk filmpje stijgt hij een paar plekjes. Gewoon een must have als je het mij vraagt.

Inderdaad een hele leuke cake die volgens mij toch wel het uiterste haalt uit 20mm en 5g per shot. Overigens is Santiago Masters ook zo'n fijne!

Back
Bovenaan