Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hey, ik heb ff op de site zitten kijken naar alle kortingen maar zijn er ook nog gratis producten die je bij een hogere bestelling krijgt? , ik zie wel dat je bij elke bestelling een vuurpijl krijgt maar dit betekent dan ook dat als ik 20x15 euro bestel dat ik 20 van die pijlen twv 6 euro krijg...? klopt dit?
Deze dus gekregen met de gewonnen prijsvraag, vierde het in Enschede, kwam ik als Hilversummer aan met de Tukker Power haha. Deze ging direct rond bij het gezelschap, heeft een hele extra waarde natuurlijk, erg tof, label is ook echt mooi!
Cake beviel mij prima, de anderen ook wel, al was het commentaar voornamelijk dat ze enkel en in ieder geval veel meer rood en wit/zilver hadden gezien voor het idee achter de cake.
Staat overigens op film, die volgt eind dit jaar, maar zeker de moeite waarde deze bak en dit was de enige die naderhand in de tuin onder het afdakje werd gezet door de echte Tukkers haha.
Inderdaad dat van de hele groep tukker uitgrekend jij me deze cake kwam aan zetten.
Cake is prima in orde, maar zoals gezegd, had van mij iets meer rood en wit in gemogen.
Label is natuurlijk pracht en die scoort hier in de omstreken natuurlijk perfect, ben dan ook wel eens benieuwd hoeveel er hier van verkocht zijn.