Tukker Power - Macet Vuurwerk Losser

licht het aan mij of hoor ik op het einde een 3 inch salute:P

Keigoeie cake snoei harde knallen.

En Verrekte goeie Effecten

Moet em hebben!

Hey, ik heb ff op de site zitten kijken naar alle kortingen maar zijn er ook nog gratis producten die je bij een hogere bestelling krijgt? , ik zie wel dat je bij elke bestelling een vuurpijl krijgt maar dit betekent dan ook dat als ik 20x15 euro bestel dat ik 20 van die pijlen twv 6 euro krijg...? klopt dit?

Mvg Joost

Deze dus gekregen met de gewonnen prijsvraag, vierde het in Enschede, kwam ik als Hilversummer aan met de Tukker Power haha. Deze ging direct rond bij het gezelschap, heeft een hele extra waarde natuurlijk, erg tof, label is ook echt mooi!

Cake beviel mij prima, de anderen ook wel, al was het commentaar voornamelijk dat ze enkel en in ieder geval veel meer rood en wit/zilver hadden gezien voor het idee achter de cake. :D

Staat overigens op film, die volgt eind dit jaar, maar zeker de moeite waarde deze bak en dit was de enige die naderhand in de tuin onder het afdakje werd gezet door de echte Tukkers haha. :p:wink:

Inderdaad dat van de hele groep tukker uitgrekend jij me deze cake kwam aan zetten.
Cake is prima in orde, maar zoals gezegd, had van mij iets meer rood en wit in gemogen.
Label is natuurlijk pracht en die scoort hier in de omstreken natuurlijk perfect, ben dan ook wel eens benieuwd hoeveel er hier van verkocht zijn.

Dus uitgaande van een bruto gewicht van 4 Kilo zullen dat +- 16 stuks zijn geweest ? Meer kan ik niet tillen hoor XD.

Gelukkig heeft hij het niet over jou Gerwin, dat scheelt dan weer :p
En daarbij meer dat je kan tillen zijn er dan sowieso meer dan 16 :wink:

Ik kan er 15 kwijt in mijn handen dus meer dan ik kan tillen is dan 16 toch ? Hahahahahahahahahaha.

Back
Bovenaan