Tukker Power - Macet Vuurwerk Losser

Beste Freaks,

Wij willen u met trots onze "Tukker Power" Cake presenteren.
Deze cake is uitsluitend te verkrijgen bij Macet Vuurwerk te Losser.
Zie ook voor meer knallende acties ONZE Actie Webshop

Zie Macet Vuurwerk of Vuurwerk Actieshop

Artikelnaam: Tukker Power
Bruto Gewicht: 4.000 gram
Netto Kruitgewicht: 480,6 gram
Aantal Schoten: 42
Kaliber: 25mm
Effectomschrijving: Color mines to color stars, Crackling mines to Chrysanthemum. Red mine to red/blue, green mine to blue/purple, blue mine to purple/lemon, red mine to green/orange, crackling rain mine to chrysanthemum, crackling rain mine to titanium salute with silver tail.
Tijdsduur: 36 sec.
Stijghoogte: 37 m.
Speciale Introductieprijs: € 39,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Lekkere snelle cake met veel diverse effecten zeg! Komen er nog meer cakes voor Macet eigenlijk?

Deze cake zal veel twentenaren en FC Twente-fans denk ik doen watertanden :p

Mooie cake. Veel verschillende effecten plus een leuke mine. Vind het ook wel leuk om te zien dat Royal Fireworks samenwerkt met 2 vuurwerkwinkels nu.

Tja, deze moet ik natuurlijk hebben haha.
Mooi bedacht voor een winkel in deze omgeving, zou wel eens een hardloper kunnen worden:).

Laat in nu net vanmiddag even hebben zitten kijken op de site of er nog nieuwe artikelen waren. Deze viel mij direct op. Naast een super ontworpen label ook nog leuke uitwerkingen voor een goede prijs. Alleen iets in mij zegt dat het een sample is aan de salutes te horen. Nu maar hopen dat de consumentenversie niet veel minder gaat worden. Als ik er naast zit, dan bestel ik hem direct! ( en anders ook alleen al om het label)

Ter aanvulling van de effect omschrijving: red mine to red/blue, green mine to blue/purple, blue mine to purple/lemon, red mine to green/orange, crackling rain mine to chrysanthemum, crackling rain mine to titanium salute with silver tail.

Heerlijke bak hoor, ben dan geen Tukker, maar deze heeft toch wel mijn interesse haha. :D:p Als omepje er toch eentje gaat halen, kan ie er nog eentje meenemen dus. :)

Back
Bovenaan