Tsunami Of Gold

Lekkere rammer wel hoor. Had inderdaad ook liever gezien het tempo van cake 1, blijven doorpompen, maar misstaat zo zeker niet in de straat. Goeie finale!

Ik was zelf echt zeer positief verrast door deze compound en met name de mooie finale. Effecten bleven goed ondanks de ietwat zware wind in combinatie met de gouden effecten. De Golden Illusion, waar ik op voorhand meer van had verwacht, kon de windkracht daarentegen eerder op de avond niet aan. Wellicht dat dit ook wat met het tempo te maken had. De video hiervan komt later in het jaar online.

Overall: De volle pond voor betaald, maar dit was het waard.

Ze zijn wel wat sneller vervlogen lijkt het, de effecten bij cake 2. Verder ziet hij er prima uit. Goed tempo, prima salvo's, en de versnelling op het einde maakt het een mooie goudbak! Vorig jaar was die in de aanbieding i.v.m. de olympische spelen, dus geen idee of die nog in een actie komt.

Ze zijn (officeel) nooit uitgeleverd, dus ik zou niet weten waarom ze niet opnieuw in de aanbieding kunnen. Ze zijn immers al geproduceerd en verscheept, daar zit voor deze productie geen extra kostenpost.

Back
Bovenaan