[Tsjechië]

tarra.cz

tarra.cz

Zojuist heb ik deze site weer bekeken.
Wat schetst mijn verbazing....prijzen zijn met 100-150 % gestegen !!!.
Voor een cake welke 1 maand geleden nog 300 kroon kostte , moet nu 700 kroon
betaald worden.:angry:
iemand een verklaring hiervoor?
Deze prijsverhoging geldt voor ALLE produkten !!!

is het vuurwerk dan het gehele jaar te koop ?
mijn beste kameraad woont in tjechie sinds een maand of 6 en daar ga ik over een week of 2 - 3 naartoe
heb je evt wat adresjes tussen dld en praag in hij zit in de buurt van louny namelijk

Vuurwerk Tsjechie

Vuurwerk Tsjechie

Hey Mensen:bye:,
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Tsjechie met Oud & Nieuw en ik vroeg me af of je daar ook leuke rollen van 50.000 shots hebt, Gewone rotjes, grote cakes- kleine cakes, kinder vuurwerk ( voor m'n zusje )

En hebben jullie misschien tips waar ik het beste kan kopen???
Zelf ben ik 15 jaar misschien hebben jullie tips wat ik kan kopen en heel gaaf is!!!

Groetjes, Sven:thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Mensen:bye:,
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Tsjechie met Oud & Nieuw en ik vroeg me af of je daar ook leuke rollen van 50.000 shots hebt, Gewone rotjes, grote cakes- kleine cakes, kinder vuurwerk ( voor m'n zusje )

En hebben jullie misschien tips waar ik het beste kan kopen???
Zelf ben ik 15 jaar misschien hebben jullie tips wat ik kan kopen en heel gaaf is!!!

Groetjes, Sven:thumbsup:

sven-92 , hier op dit forum is genoeg over dit topic te vinden.

Via het Tsjechies forum ben je hier gekomen , en ik zou zeggen...ga nu eens zoeken.
Er is genoeg te vinden op dit geweldige forum.
Mocht je na veel zoeken er nog niet uitkomen (wat ik betwijfel ) , mag
je me wel een PM sturen.

Cheers:D

Mek (CZ kenner)

Vuurwerk Tsjechie

Vuurwerk Tsjechie

Hey Mensen:bye:
Vuurwerk in Tsjechie was fantastisch!!!
We hadden 3 grote batterijen en 1 iets kleinere, 2 dozen met mortieren in totaal 24 mortieren! De mortieren waren erg mooi!! voor wat meer spektakel staken we er 2 tegelijk af!:D. Ook hadden we nog 60 bommen ( La Bomba = Soort Vlinder/Nitraat)

Iedereen een Gelukkig en Gezond 2008!:D:bye:

Groetjes, Sven

Weer een leek aan het woord........jammer !!

Voortaan topic over shells / mortieren eens (goed) doorlezen
voordat je deze onzin verkondigd.

Wees btw nog blij dat je uberhaupt die onzin nog kon typen.

nou mortieren zullen wel van die 1,75 inch dingetjes geweest klein kartonnen mortiertje met 12 van die ping pong bal shelletjes erbij.. ga er niet van uit dat ie 4a 5 inch shells heb staan schieten

en pas je irritante letterdikte aan

Laatst bewerkt:
nou mortieren zullen wel van die 1,75 inch dingetjes geweest klein kartonnen mortiertje met 12 van die ping pong bal shelletjes erbij.. ga er niet van uit dat ie 4a 5 inch shells heb staan schieten

Tuurlijk,
kereltje heeft 2 shellkitjes aangeschaft....dat snapt / begrijpt iedere freak.. .maar pas op, in CZ heb je ook 2 inch shellkitjes hoor , zonder schietervaring behoorlijk link !!!
Maar laat ie dan niet verkondigen dat ie 24 mortieren had......????!!!!, dan
heb ik mijn bedenkingen.

Weer een leek aan het woord........jammer !!

Voortaan topic over shells / mortieren eens (goed) doorlezen
voordat je deze onzin verkondigd.

Wees btw nog blij dat je uberhaupt die onzin nog kon typen.

Bedankt dat je zo enthousiast ben:sad:
En ik weet best wel dat het shells zijn hoor:D
Je kan gewoon zeggen dat ik die woorden moet gebruiken dan is het goed!!
En NEE het is geen onzin!!

Met veel shell groeten, Sven

Tuurlijk,
kereltje heeft 2 shellkitjes aangeschaft....dat snapt / begrijpt iedere freak.. .maar pas op, in CZ heb je ook 2 inch shellkitjes hoor , zonder schietervaring behoorlijk link !!!
Maar laat ie dan niet verkondigen dat ie 24 mortieren had......????!!!!, dan
heb ik mijn bedenkingen.

Ik vind dat jullie hier op dit forum allemaal heel vriendelijk zijn:angry::sad:
Ik zit pas een tijdje hier op dit forum en moet allemaal nog beetje wennen hoor!

Inderdaad ik heb 2 shellkitjes gekocht en vond het leuk, oke?!!
Voor het 1ste jaar in Tsjechie en we moesten gewoon wat uitproberen!!!
We hadden wel 1 mortier die was 4 keer zo groot als kleine!
En nee het was niet link om het aftevuren hoor!!

Heel veel VRIENDELIJKE groeten, Sven

PS, Ik ben geen kereltje gewoon Sven!

ik ben waarschijnlijk in de zomervakantie in lipno zuid bohemen aan het lipno-meer weet iemand of daar chinese kraampjes zijn of winkels die vuurwerk verkopen

Wij hebben daar ook in de zomer gezeten!!
Er zijn wel veel vietnamese kraampjes maar geen vuurwerk!!

Groetjes, Sven:D

Ik kwam nog een fototje tegen op internet van vuurwerk uit Tjechië (Lipno)

IMG_0224.JPG

Weet iemand nog een zaak in praag ? een vriend van mij gaat vanavond naar tjechie met zijn school hij gaat waarschijnlijk ook nog naar polen en stopt in harachof ( sorry van het Oftopic omdat dat Polen is .. maar anders moet ik in 2 Topics 2 berichten plaatsen ;) )

hopelijk krijg ik snel antwoord ! alvast bedankt
:D

Mijn vriend is dus terug gekomen van zijn school reis en heeft helaas amper wat aan getroffen enkel wat pijltjes/pijlen in een soort van super markt :

SP_A0512.jpg

SP_A0531.jpg

SP_A0513.jpg

de grootste pijlen waren rond de 1000 Kronen dat is dus zon 40 euro als ik het goed heb , ik had hem een baaldje mee gegeven met de namen in het Tjechie's en plaatsen waar hij zou moeten kijken , maar hij is op de black marckets geweest en zulke soort plaatsen maar niks gevonden behalve deze pijlen dus..

groeten

Ryan.

Heey, ik heb een vraag...

Ik vertrek morgen naar het Beierse woud, in de stad Regen... Maar nu schijnt het vlakbij de Tsjechische grens te zijn.:devil:

Zou het mogelijk zijn om daar wat vuurwerk te kopen? Liefst in de buurt van de grens (radius 25km). Zoja welke winkels/kraampjes ?

En wat met de grenscontrole?:sad: Trouwens moeten we zo voor 10 dagen betalen aan de grens, of is 1 dag ook mogelijk?:)

Mvg kristof

Heey, ik heb een vraag...

Ik vertrek morgen naar het Beierse woud, in de stad Regen... Maar nu schijnt het vlakbij de Tsjechische grens te zijn.:devil:

Zou het mogelijk zijn om daar wat vuurwerk te kopen? Liefst in de buurt van de grens (radius 25km). Zoja welke winkels/kraampjes ?

En wat met de grenscontrole?:sad: Trouwens moeten we zo voor 10 dagen betalen aan de grens, of is 1 dag ook mogelijk?:)

Mvg kristof

Zo'n Vietnamezen markt aan de grens is altijd het proberen waard.. Die willen zo her en der nog wel eens wat hebben liggen. Als ze je niet verstaan gewoon BOEM roepen en dan begrijpen ze het wel :D

Back
Bovenaan