Trueno

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 8067
Artikelnaam: Trueno
Bruto Gewicht: ... gram
Netto Kruitgewicht: 934 gram
Aantal Schoten: 200 schoten
Effectomschrijving: Donders, deze Trueno ramt er op los! Gebaseerd op de oude ‘Estallar’ van St8ment Fireworks is deze Trueno dubbel zo dik, met 200 schoten dik siervuurwerk in salvo geschoten met een fluitcombi maakt deze Trueno zeer duidelijk wie de dominantste is.
Max. tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 1/1
Adviesprijs: € 159,00
Voorverkoop: € 149,00
Onlineprijs: € 129,00

O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl

image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit klinkt zeker goed zeg, erg benieuwd naar. Afgelopen jaar de Estallar in de straat gehad, echt een top bak.

De estallar was echt goed, afgelopen jaar mee geopend. Als de prijs beetje ok is komt deze er wel te staan.

Poeh, ze halen een geliefd product uit het assortiment om vervolgens een versie te produceren die 2x zo groot is en bijna 3x zo duur...

Poeh, ze halen een geliefd product uit het assortiment om vervolgens een versie te produceren die 2x zo groot is en bijna 3x zo duur...

Bijna 3x zo duur, is dan wel in verhouding met het product geïmporteerd in 2020.
De 200 shots versie is juist gemaakt, om in de 2023 prijzen het product meer waar voor zijn geld te geven.

Bijna 3x zo duur, is dan wel in verhouding met het product geïmporteerd in 2020.
De 200 shots versie is juist gemaakt, om in de 2023 prijzen het product meer waar voor zijn geld te geven.

dan weet ik niet bij weco de verhoudingen zijn . meer waar voor je geld zal nog moeten blijken of deze net zo goed is . alles heeft voortaan met meer winst marge te maken en meer niet

dan weet ik niet bij weco de verhoudingen zijn . meer waar voor je geld zal nog moeten blijken of deze net zo goed is . alles heeft voortaan met meer winst marge te maken en meer niet

Denk dat dit niet echt gefundeerd is. Een mening is prima maar om nou te zeggen dat dit uit winstbejag is gaat mij een beetje ver. Dit is zeg maar een dubbele Estallar. Als je alle inflatie, kostenstijgingen, marktwerking, aantallen te bestellen in China, duurdere productie etc mee neemt dan is dit denk ik een "normale" prijs rekening houdend met alles. Uiteraard ben ik ook niet blij dat alles veel duurder is geworden, maar kijk naar een ons ham of kaas, daar betaal je ook 40 a 50% meer voor.

Back
Bovenaan