Trueno

Bijna 3x zo duur, is dan wel in verhouding met het product geïmporteerd in 2020.
De 200 shots versie is juist gemaakt, om in de 2023 prijzen het product meer waar voor zijn geld te geven.
Wat ik niet zo goed begrijp is waarom je van 1 product nu 2 losse gaat maken, een 64 shots versie en een 200 shots versie.
2 verschillende producten maken is toch duurder dan 1? Bij 1 product kun je meer afnemen waardoor het uiteindelijk goedkoper word? Of zie ik dit totaal verkeerd?

Verder totaal geen haat of wat dan ook naar jullie, maar ik ben alleen benieuwd hoe dat precies zit:D

Wat ik niet zo goed begrijp is waarom je van 1 product nu 2 losse gaat maken, een 64 shots versie en een 200 shots versie.
2 verschillende producten maken is toch duurder dan 1? Bij 1 product kun je meer afnemen waardoor het uiteindelijk goedkoper word? Of zie ik dit totaal verkeerd?

Verder totaal geen haat of wat dan ook naar jullie, maar ik ben alleen benieuwd hoe dat precies zit:D

Dit doen we, in de hoop iedereen tevreden te kunnen stellen. Mensen met een kleiner budget, kunnen voor de 64 shots kiezen, en met een iets groter budget kunnen voor de 200 shots gaan. Het is niet zo dat als wij één product extra veel inkopen dat het dan een veel betere prijs heeft. Er is een enorme schaarste aan productiecapaciteit in China, het is eerder andersom dat je kleine productieaantallen amper nog ondergebracht krijgt bij een fabriek.

Ps. bedankt, fijn om te lezen. Mochten er vragen zijn, leg ik graag dingen uit.

Dit doen we, in de hoop iedereen tevreden te kunnen stellen. Mensen met een kleiner budget, kunnen voor de 64 shots kiezen, en met een iets groter budget kunnen voor de 200 shots gaan. Het is niet zo dat als wij één product extra veel inkopen dat het dan een veel betere prijs heeft. Er is een enorme schaarste aan productiecapaciteit in China, het is eerder andersom dat je kleine productieaantallen amper nog ondergebracht krijgt bij een fabriek.

Ps. bedankt, fijn om te lezen. Mochten er vragen zijn, leg ik graag dingen uit.
Bedankt voor de informatie! Dat maakt een hoop duidelijk:D

Denk dat dit niet echt gefundeerd is. Een mening is prima maar om nou te zeggen dat dit uit winstbejag is gaat mij een beetje ver. Dit is zeg maar een dubbele Estallar. Als je alle inflatie, kostenstijgingen, marktwerking, aantallen te bestellen in China, duurdere productie etc mee neemt dan is dit denk ik een "normale" prijs rekening houdend met alles. Uiteraard ben ik ook niet blij dat alles veel duurder is geworden, maar kijk naar een ons ham of kaas, daar betaal je ook 40 a 50% meer voor.

je mag het ver gaan vinden een mening heb ik geen probleem , maar ik zit zelf ook in de import en export en weet maar al te goed hoe het nu gaat . wat consumenten nu slikken is belachelijk , bijna alles in de wereld word kunstmatig hoog gehouden kwa prijzen . dit voor meer marge .
anders een keer het interview van funke en roder feuerwerk terug luisteren word het heel duidelijk uitgelegt door funke zelf

maar graag terug naar het product , als deze net zo goed is als estallar is het een topper alleen persoonlijk vind ik het nog prijzig

Deze discussie hier aan gaan heeft weinig zin. Je hoeft het niet te kopen hé.

Laatst bewerkt:
Vindt wel een mooi product.Effecten hier en daar wel wat kleiner ogen. wel een goede burst
75 euro wel voor over heb

Nou ja ik snap de ophef niet.
Persoonlijk vind ik dit een super gaaf product!
De grote broer van de oude Asian salvo bak.
200sh. Leuke uitwerking en mooi tempo!
En 119 heb ik hem al online zien staan.
En voor dat geld ga ik deze zeker aanschaffen.
Het is wel 200sh.
En 60 ct per schot vind ik echt wel acceptabel.
In mijn ogen een innovatief top product.

Ik vind 129 euro voor nog geen 1000 gram echt teveel.Zeker met 200 schoten.40euro voor een 500grams cake vind ik wel de max.
Andere merken hebben dat ook.

Ik vind 129 euro voor nog geen 1000 gram echt teveel.Zeker met 200 schoten.40euro voor een 500grams cake vind ik wel de max.
Andere merken hebben dat ook.

Waarom staar je je blind op de grammen?.
Ik ken 100sh 500 gr cakes van 60 euro die bij de zuiderburen te koop zijn die net zo mooi zijn en heel goed presteren voor klein kaliber.
Ik geloof hier ook in gezien ik vaker dit soort cakes heb gehad van gbv.
Het gaat toch om de uitwerking!?
En 200sh goede uitwerking voor 119 vind ik acceptabel.

Waarom staar je je blind op de grammen?.
Ik ken 100sh 500 gr cakes van 60 euro die bij de zuiderburen te koop zijn die net zo mooi zijn en heel goed presteren voor klein kaliber.
Ik geloof hier ook in gezien ik vaker dit soort cakes heb gehad van gbv.
Het gaat toch om de uitwerking!?
En 200sh goede uitwerking voor 119 vind ik acceptabel.

Moet er toch even bij zeggen dat de goed presterende 100 sh 20 mm bakjes gewoon zo rond de 850 gram kruit bevatten. Gelukkig is er geen haan die daar naar kraait.

Dat is mijn mening.Als ik naar andere merken kijk krijg je meer voor minder en vaak ook mooier.20mm moet dan wel een powerbox zijn anders blijft er niet veel van over.

Wat een heerlijke bak is dit zeg, de opvolger van de Estallar, maar dan met twee keer zoveel shots. Ginne goedkope bak, maar ik vond het een goede opener van de avond! Hij gaat lang door en heeft echt een heerlijke combinatie van effecten. Prima opvolger wat mij betreft.

Stak zn kleine broertje af en die maakte ook nog steeds een prima indruk. Deze ziet er ook zeer goed uit. Die gaan we onthouden voor de 18 uur opening.

Leuk ding! Inderdaad perfect om de avond of show mee te beginnen. Enigste minpuntje zijn de soms lange pauzes.

Helaas verticaal gefilmd, maar geeft een prima indruk. Vond het echt een fijne compound, heerlijke chaos in de straat.

Back
Bovenaan