Triplet

Niemand doet het bijna, maar je zou eigenlijk alle vuurpijlen moeten ontleden om te controleren hoeveel er daadwerkelijk in zit. Wellicht dat het dan wel wordt opgepikt door de importeurs, dat er er niet mee weg komen

Zoals beloofd heb ik er een paar bewaard om te ontleden.Moest even naar ze zoeken. Het resultaat is echt bedroevender dan iedereen denkt. Oplichting pur sang in mijn ogen.

Bedankt voor de film!! Niet normaal dit.Lat ligt niet echt hoog meer als ik ze afsteken.....Wat een oplichting!

Had hier nog een Firestar Dragstar rocket liggen en die komt ook niet in de buurt. Plaats de foto wel ff bij de juiste topic

Had 2 setjes gekocht tijdens de freakactie in steenbergen toen dit topic mijn aandacht kreeg dacht ik aah weer troep besteld maar echt wat waren deze goed gingen niet heel erg hoog zoals light years, burst was bijzonder hard en effect vol. metteen spijt dat ik niet meer heb gekcoht voor die stuntprijs

Had 2 setjes gekocht tijdens de freakactie in steenbergen toen dit topic mijn aandacht kreeg dacht ik aah weer troep besteld maar echt wat waren deze goed gingen niet heel erg hoog zoals light years, burst was bijzonder hard en effect vol. metteen spijt dat ik niet meer heb gekcoht voor die stuntprijs

Jeetje... Wat hebben ze in die van jou gestopt dan? Misschien dikke samples meegekregen

Jeetje... Wat hebben ze in die van jou gestopt dan? Misschien dikke samples meegekregen

Waarom heb ik ze niet gefimld stom stom stom had wel verwacht dat ze overal nu zo zouden zijn. Hou freakacrie steenbergen in de gaten neem ze aankomend oud en nieuw sws weer

Had ze vorig jaar gehad,toen was het een slechte set,gingen te hoog,en daardoor ook een klein boeket&weinig spreiding ( 3 voor €10).
Dit jaar waren ze wel een stukje beter,groter boeket en spreiding,ook de prijs was prima ( 3 voor €5).

Had ze vorig jaar gehad,toen was het een slechte set,gingen te hoog,en daardoor ook een klein boeket&weinig spreiding ( 3 voor €10).
Dit jaar waren ze wel een stukje beter,groter boeket en spreiding,ook de prijs was prima ( 3 voor €5).

Stond er nog een batchnr op de verpakking? 2017 of 2018

Misschien dat ze nu aangepast zijn en is Wolff er zelf ook achtergekomen vorig jaar.

Back
Bovenaan