happy4ever1968
VWC lid
Niemand doet het bijna, maar je zou eigenlijk alle vuurpijlen moeten ontleden om te controleren hoeveel er daadwerkelijk in zit. Wellicht dat het dan wel wordt opgepikt door de importeurs, dat er er niet mee weg komen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zoals beloofd heb ik er een paar bewaard om te ontleden.Moest even naar ze zoeken. Het resultaat is echt bedroevender dan iedereen denkt. Oplichting pur sang in mijn ogen.
Had 2 setjes gekocht tijdens de freakactie in steenbergen toen dit topic mijn aandacht kreeg dacht ik aah weer troep besteld maar echt wat waren deze goed gingen niet heel erg hoog zoals light years, burst was bijzonder hard en effect vol. metteen spijt dat ik niet meer heb gekcoht voor die stuntprijs
Jeetje... Wat hebben ze in die van jou gestopt dan? Misschien dikke samples meegekregen
Had ze vorig jaar gehad,toen was het een slechte set,gingen te hoog,en daardoor ook een klein boeket&weinig spreiding ( 3 voor €10).
Dit jaar waren ze wel een stukje beter,groter boeket en spreiding,ook de prijs was prima ( 3 voor €5).
Dit jaar heb ik ook Funke pijlen. daar gaat het mes ook in. Weten we direct waarom ze beter zijn.
Doe ik mijn naam toch nog eer aan hahahaha Reverse(r) Engineering.