Triple X

Twijfel echt tussen deze bak en de mythology box van magnum mannen.
Is deze bak echt zo goed?

Het is een goede box maar ik bemerk ook een soort transbomber hype. Wat ik zelf minder vind van deze box, is dat als je de boeketten de los gaat bekijken het gewoon niet veel voor stelt en de burst is minder hard als bijvoorbeeld transbomber champions editie. Is deze box kooi loos, zou mij niks verbazen....?!

Wanneer er 10 shots tegelijk de lucht in gaan merk de gemiddelde freak dat niet zo snel maar ik ben ook gewoon erg kritisch, dat kan ook gewoon met het mega aanbod van goede boxen. Daardoor weegt de prijs ook gewoon meer mee dan ooit. Voor de freak prijs 120-140 zou ik em gewoon nemen. Moet je meer betalen dan zou ik zeker andere opties gaan doornemen.

Laatst bewerkt:
Dezelfde overweging als Sirens heb ik ook gemaakt.
De boeketten an sich zijn effecten die ik in best veel andere boxen ook heb.
Maar het tempo en de shapes kom ik nergens anders tegen. Dit is mijn eerste ervaring met echt een grote bak zoals dit dus ik ben hartstikke benieuwd.

Mythology is een stuk goedkoper als de triple X, maar bij twijfel gewoon allebei kopen :handsup:

Ik ben ook overstag gegaan, na zondag de triple x besteld te hebben vandaag de Mythology plus 2 andere er ook nog maar bij gedaan....t geld vloog er vandaag harder uit alsdat 't binnen kwam zullen we maar zeggen haha

Het is een goede box maar ik bemerk ook een soort transbomber hype. Wat ik zelf minder vind van deze box, is dat als je de boeketten de los gaat bekijken het gewoon niet veel voor stelt en de burst is minder hard als bijvoorbeeld transbomber champions editie. Is deze box kooi loos, zou mij niks verbazen....?!

Wanneer er 10 shots tegelijk de lucht in gaan merk de gemiddelde freak dat niet zo snel maar ik ben ook gewoon erg kritisch, dat kan ook gewoon met het mega aanbod van goede boxen. Daardoor weegt de prijs ook gewoon meer mee dan ooit. Voor de freak prijs 120-140 zou ik em gewoon nemen. Moet je meer betalen dan zou ik zeker andere opties gaan doornemen.

Sja, kwestie van smaak denk ik ook wel. De TBCE is ook gewoon heel dik, maar dat blijft een i-shape en qua effecten is deze minder divers dan de Triple X vind ik. Beide horen echter gewoon in het topassortiment dat in Nederland te krijgen is gezien de reacties.

Feit blijft dat je aan beiden absoluut geen miskoop doet. Beide boxen laten uitstekende straatfilmpjes zien. Zeker voor de prijzen waar de Triple X nu voor weg gaat gewoon een erg goede koop.

Back
Bovenaan