Airforce
VWC lid
Hoe zit het met de mm's bij deze? 25 of 30?
Ik dacht 30mm met 25mm voor de tails.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mag ik vragen waar?Besteld voor 140€
Je hebt pbMag ik vragen waar?
Volledig 25mm!
Moet je hem alsnog doorlonten. Bijzonder![]()
Bijzonder, had meeste 30mm verwacht juist
Mythology is een stuk goedkoper als de triple X, maar bij twijfel gewoon allebei kopenTwijfel echt tussen deze bak en de mythology box van magnum mannen.
Is deze bak echt zo goed?
Haha budget beperkt me tot maar een helaasMythology is een stuk goedkoper als de triple X, maar bij twijfel gewoon allebei kopen![]()
Twijfel echt tussen deze bak en de mythology box van magnum mannen.
Is deze bak echt zo goed?
Haha budget beperkt me tot maar een helaas
Mythology is een stuk goedkoper als de triple X, maar bij twijfel gewoon allebei kopen![]()
Het is een goede box maar ik bemerk ook een soort transbomber hype. Wat ik zelf minder vind van deze box, is dat als je de boeketten de los gaat bekijken het gewoon niet veel voor stelt en de burst is minder hard als bijvoorbeeld transbomber champions editie. Is deze box kooi loos, zou mij niks verbazen....?!
Wanneer er 10 shots tegelijk de lucht in gaan merk de gemiddelde freak dat niet zo snel maar ik ben ook gewoon erg kritisch, dat kan ook gewoon met het mega aanbod van goede boxen. Daardoor weegt de prijs ook gewoon meer mee dan ooit. Voor de freak prijs 120-140 zou ik em gewoon nemen. Moet je meer betalen dan zou ik zeker andere opties gaan doornemen.