Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze zeggen wel eens dat iets te mooi is om waar te kunnen zijn. Dat heb ik bij deze, want zo mooi en strak uitgevoerd zo als hier, dat kan ik mij niet voorstellen dat hij zo in de straat presteert.
Wij (DBK Fireworks) gebruiken al een tijdje producten van Pyrocentury. Zowel producten uit F4 en F2, en ik kan je uit eigen ervaring zeggen Arjan dat de kwaliteit van dit label\merk bijzonder goed is. Ik snap je scepsis, maar ik denk dat dit ongegrond is.
Ik ga graag van jouw mening uit Jack, aangezien ik behoorlijk goed weet dat je net zo kritisch bent als ik. Dus ik ga maar eens kijken hoe en waar ik deze eventueel op de kop kan tikken.
Had deze ook besteld en ze waren ook erg mooi misschien dit jaar weer bestellen.
Enige na deel is wel dat je de cake zeker moet vast zetten!
Want bij die laatste shots finale 5 tegelgelijk gaat de cake bewegen, wat bij cake nummer 3 helaas mis ging en omviel. Beter is de lont boven op de cakes te maken zo dat ze in de doos kunnen blijven dan staat het ook veel steviger.