Triple X [Uitloop]

Artikelnummer: 174
Artikelnaam: Triple X
Bruto Gewicht: 6600 gram
Netto Kruitgewicht: 470 gram
Aantal Schoten: 115 schoten
Effectomschrijving: begint met diverse varianten van lemon kometen, knalrode crackling tails en grasgroene effecten. dit alles gaat gepaard met veel knetter en knalgeweld. zeer speciale dragon eggs effecten volgen daarna hun weg, nadat ze na helderblauwe staarten zijn gelanceerd. de finale bestaat uit lila en groene palmen met harde burstknallen
Tijdsduur: 35 sec
Stijghoogte: 8-30 meter
Richtprijs: €99,95
Verpakkingseenheid: 1/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

174_triple_x.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wou hem dit jaar gaan bestellen, totdat ik de prijs zag: 100 euro!
Het is een mooie waaier, maar 100 euro is voor bijna elke doos te veel.

Wat zouden jullie willen uitgeven voor deze doos?
Ik zat te denken aan ongeveer 60 euro. (jammer dat ik geen inspraak op lesli producten heb....)

okay nieuwe poging dan maar zonder op lange tenen te stappen.. @vuurwerkfreak:
we kunnen uren bomen over de prijs van dit artikel en over persoonlijke smaak.
maar dit artikel is hands down 60 euro meer dan waard heb het idee dat je met een opmerking als dit is voor mij niet meer dan dat bedrag waard maar moeilijk in kan schatten hoe een opbouw van een prijs mbt het artikel in elkaar steekt. nou is 100 euro wellicht een uiterste, maar om nou 60 als top voor dit artikel te noemen.....
foei...

kijk, dat is al een hele andere manier van reageren:) dank!!

Tja, over smaken valt natuurlijk te twisten en of het zijn prijs waard is, is denk ik echt een persoonlijke keuze.
Ik zou persoonlijk ook geen 100euro uitgeven aan deze cake omdat ik gewoon van mening ben dat een 500grammer gemakkelijk voor 50/60euro moet kunnen en als uitschieter accepteer ik dan bijvoorbeeld de Jaloers van Marijn wel weer omdat ik dit gewoon echt een vette cake vind.

Kijk, wanneer je dit dus echt een topper vind, kan ik me voorstellen dat je er 100euro voor neer wil tellen, maar dat is dus echt een persoonlijke overweging.
Het is zo dat het qua transport een bakje is dat zijn geld kost, maar ik denk dat 100euro wel een uiterste is en dat het zeker goedkoper moet kunnen;)

kijk, dat is al een hele andere manier van reageren:) dank!!

Tja, over smaken valt natuurlijk te twisten en of het zijn prijs waard is, is denk ik echt een persoonlijke keuze.
Ik zou persoonlijk ook geen 100euro uitgeven aan deze cake omdat ik gewoon van mening ben dat een 500grammer gemakkelijk voor 50/60euro moet kunnen en als uitschieter accepteer ik dan bijvoorbeeld de Jaloers van Marijn wel weer omdat ik dit gewoon echt een vette cake vind.

Kijk, wanneer je dit dus echt een topper vind, kan ik me voorstellen dat je er 100euro voor neer wil tellen, maar dat is dus echt een persoonlijke overweging.
Het is zo dat het qua transport een bakje is dat zijn geld kost, maar ik denk dat 100euro wel een uiterste is en dat het zeker goedkoper moet kunnen;)

Het is ook nog eens zo dat omdat de kosten hoger zijn, de prijs voor de dealer ook hoger is, maar die vind dat hij zijn normale marge moet blijven behouden dus hogere eindprijs.
natuurlijk kan het goedkoper, maar dat moet uit de zak van de dealer zelf komen, en dat kan ik wel snappen datie dat niet doet. hij mag maar 3 dagen geld verdienen aan vuurwerk.. hoe dan ook 60 euro is nooit een reeele prijs, 100 een uiterste, maar begrijpelijk..

Doe mij maar een doosje camuro king btw..

Persoonlijk denk ik dat deze bak makkelijk voor 60/70euro op de markt moet kunnen zijn, maar zoals je al aangeeft moet dat geld natuurlijk wel ergens vandaan komen.
Als je het logisch bekijkt zou het ook nog eens veel meer geld opbrengen als ie maar 70euro kost, want veel klanten zijn nog best bereid om dat te betalen maar 100euro gaat vrijwel niemand voor een cake neerleggen want dan nemen ze er wel 2 van 50euro.
Wanneer de prijs dus zou zakken zou er meer van verkocht worden en brengt het dus meer op.
Ik blijf dus inderdaad bij mijn standpunt dat deze cake absoluut op z'n minst 3 tientjes te duur is helaas.. want het is wel een leuk bakje!

Het is minder om het topic te 'vervuilen' met alleen berichten over de prijs.. maar hier alsnog mijn mening:

Ik vind het bij Lesli wel vaker dat het zonde is om er zo'n prijs van te maken, omdat ze echt wel goede producten hebben, maar door de prijs vallen ze bij mij af.. Hetzelfde geld met Breeschoten Kruiterij, hun hebben ook gewoon veel goede producten maar door de prijs word ik afgeremt.

Jammer.. Maar ik weet dat Lesli beter kan! Vorig jaar hadden ze ook goede producten afgeprijst. Bij onze dealer was het dan alleen de Cruisers en Nitro, maar ik had ook gelezen dat het bij wel meer dingen het geval was.

Ik denk dat dit goed heeft uitgepakt, ik was er iedergeval positief door verrast, en ik had eerder de nijging om die producten te kopen dan het jaar ervoor. Als Lesli dit bij meer producten zouden doen, dan weet ik wel zeker dat er meer mensen aankopen bij Lesli zullen doen, aangezien hun echt wel goede, kwaliteits producten hebben.

ja, helemaal eens hier:applause:

dit vind ik toch wel zo'n goede cake!
ikzelf om toch nog maar even over de prijs discussie neer te komen, vind 100 echt te duur, en ook met morris ben ik het eens, 3 tientjes te duur!
nu weer even verder over de cake zelf,
veel beter als de andere 100+ cake's die ik nu ken,
nee nu de tomahawk, dat zijn eigenlijk alleen maar bolletjes die omhoog vliegen, niet slecht als je daar van houd, maar dit is al met een mine er onder, met een boeket, dat misschien niet al te groot is, maar toch!
dan krijg je die omgekeerde v shape die tog wel uniek is in nederland, (alleen de joyrider van herlat heeft dat ook(voor zover ik weet!) als een goede pre-finale, daarna, mine's met een soort glitter boeket en crackling, en dan een finale van die mooie gouden boeketten met paarse puntjes.
kijk dit noem ik nu een toppertje!

groetjes tom:bye:

Het is ook nog eens zo dat omdat de kosten hoger zijn, de prijs voor de dealer ook hoger is, maar die vind dat hij zijn normale marge moet blijven behouden dus hogere eindprijs.
natuurlijk kan het goedkoper, maar dat moet uit de zak van de dealer zelf komen, en dat kan ik wel snappen datie dat niet doet. hij mag maar 3 dagen geld verdienen aan vuurwerk.. hoe dan ook 60 euro is nooit een reeele prijs, 100 een uiterste, maar begrijpelijk..

Doe mij maar een doosje camuro king btw..

Ik vraag me af of dit zo is. Want de prijzen gaan vaak over de kop. Ook met deze grote cakes. Dus komt het uit de zak van de dealer zelf? Nee, hij maakt er alleen minder winst op. Dat is een keuze die je maakt. Misschien is het wel zo dat je meer verkoopt als je de prijs omlaag gooit.

Plus: Ik vind het niet zo spectaculair als anderen zeggen. Maar dat is persoonlijk. Als iemand anders hem geweldig vind, dan moet tie em zeker kopen.
Gaat er tenslotte om dat je er zelf goed van geniet toch?
greetzz

Back
Bovenaan